Suklaa

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
VXA
Kameleontti

Re: Suklaa

Post by VXA » Mon 09 Sep 2013, 19:11

No niin, helvetti, väsätäänpäs se stoori.

Puntala 2013-perjantai.

olin syönyt hyvin pienen määrän raakakaakaonibsejä, joiden perään sitten vetäsin pari ruokalusikkaa mustapippuria-en osannut odottaa, että niin kävisi, mutta päris. Mun pläänihän oli vetää isompi määrä nibsejä sen mustapippurin perään, mutta ei sitäkään vielä tarvinnut tehdä, kun jo suuri hilpeys ja pirteys valtasi mieleni. Sit ku otin vielä lisää nibsejä niin nousut tuntu salee jonkun verran siltä miten aika moni kokee hyvät pirinousut, mut ei se nyt ihan samanlainen juttu oo, juu. No, mutta
tosi hyvä fiilis,
ripaus magiaa,
suunnattomasti energiaa, itsevarmuutta,
kävin ostaa neljä kahvia joista tarjosin kolme randomeille
ja tuntu kuin joku ois laittanu jonku koukun nenään ja vetäny sitä niin et piti koko ajan kävellä ja välillä koki ettei mikään tilanne oikeen natsannu vaan pitäs tehä nyt jotain muuta (lainaan nyt jotakuta käyttäjää tolla vertauksella kolapähkinä-topikista). Riehuin pitissä aika vitun lujaa, olot tuntu sopivan sinne mainiosti.

Nousujen jälkeen tasottu aika lailla, suurimmat efektit tuntu sijottuvan nimenomaan sinne. Poltinpa pilveä sitten, joka ei edes tuntunut futaavan yhtä kovaa sen orgaanisen stimulaation alaisuudessa, mutta kyllä se silti päris huomattavasti, elikkä amfetamiini nyt vetää hatsin paljon enemmän maihin kuitenkin. Tällöinkin olo oli hyvä erityisellä tavalla vielä pari tuntia.

Ton jälkeenki oon kombotellu näitä mao-b-inhibiittoreita ja raakakaakaota, mutta olot on ollu lähinnä pieniä pettymyksiä, vaatimattomia ja tylsiä-varmaankin huonon fyysisen ja psyykkisen olon vuoksi ylipäätään elämässä. JUURI NYT TÄLLÄ SEKUNNILLA kun olen saanut itteäni taas parempaan kuntoon, ja olen nauttinut kaakaotuotteita ja kahvia ollessani samaan aikaan ruusujuuritee-kuurilla; PÄRISEE ja KIVASTI!

jos vertaisin tällaista raakakaakaon käyttöä tavallisiin synteettisiin stimulantteihin, ni musta tää on hauskempi, maagisempi ja ihan vitusti pärisevämpi juttu. Lääkekäyttöön ei ehkä niin hyvä, riippuu miten sen hallitsee. Mitään mämmiä tai deelejä lähenteleviä oloja en ole tällä tavalla kokenut.

Mitä mao-b-inhibiittoreihin tulee, niin tuntuis teelusikallisen mustapippuria omaavan niitä huomattavasti enemmän kuin teelusikallisen ruusujuurta.

Juu, diggailen. Juu, suosittelen.

ps. palasin osittain juuri raakakaakaon ansiosta vitun punk-festareilta paremmassa kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti, kuin missä kunnossa sinne menin. Incredible.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Keijutomua
Tuppisuu

Post by Keijutomua » Mon 10 Mar 2014, 14:36

En ole koskaan ajatellutkaan suklaata tältä kantilta, en ole oikeestaan koskaan ollut mikään suklaa addikti vaan sokeri-addikti. Toki jotain joulukonvehteja on tullut vedettyä puolisen kiloa yhdeltä istumalta alkupalaksi mut en kai sitten ole oikeaa tummaa suklaata syönnyt suurempia määriä. :left: Ennemminkin ehkä valkosuklaa on jotain jumalallista mut sillä nyt ei ole mitään tekemistä suklaan kanssa...

Tosin raakakaakaota olen juonnut jonkin aikaa ja erityisesti kun on syönnyt sellaisen kultasuklaan raakasuklaapatukan niin tulee aina tosi energinen tavallaan kylläinen ja hyvä olo. ei sellainen sokerihumala et tekee mieli mennä tyhjentämään lähimarketti kaikesta sokerisesta, kuten yleensä jos syön jotain makeaa....

Kiinnostuin kyllä tosta raakasuklaan valmistamisesta ja maustamisesta, tähän mennessä olen vaan ostannut niitä hirmu kalliita patukoita ja pikku levyjä...
To God all things are possible,
to you it`s given to be like himself

nausea
Karvakuono

Post by nausea » Sat 11 Oct 2014, 00:34

Testasin tossa toissapäivänä n.50g raakakaakaota puoleen litraan maitoa, jonka join noin 1,5h tunnin kuluessa. Tuntui jonkun asteista pärinää. Olo hieman euforinen, pää kevyen tuntuinen. Vähän niinkuin olis kännissä ja selvinpäin samaan aikaan. Siihen ihan pienet blossit myöhemmin ja tuntui ettei lähtenyt laskemaan ollenkaan. lopulta nukkumaan.

Tänään uudestaan. klo. 19, puoleen litraan maitoa 50g kaakaota. Join ne noin tunnin kuluessa (välissä t lusikallinen mustapippuria). Tuntui että alkais nousemaan ja hyvää oloa ilmaantumaan. Nousut lakkas.
N. klo.20.30 heitin viä pariin desiin 20g lisää kaakaota ja ne huiviin. n.klo.21 Nyt alko jo selvästi olla pää kevyenä sekä kännin ja selvän sekaolo. Pikkuhiljaa alko tulla hieman paska olo. Heikottaa ja etoo vähän. Jos sitä ihan pienet paukut ottais varovasti.
Paukut nousi ensin normaalisti, sit alko vähän rinnasta kipuilemaan ja sydän hakkaili välillä tiheempää. Pari tuntia kesti että hellitti kipuileminen.
Savut jatkoivatkin pikkuhiljaa salakavalasti nousemistaan n. kolmen tunnin ajan n.klo. 00 saakka.
Alko tulla melko paska olo. Ohimoita puristiaa, vähän oksettaa, heikko olo ja ahdistaa. Vedin äsken lasten vitospamin naamaan eikä tunnu oikeen jeesaavan (normaalisti toi auttaa riittävästi). Sit tein mansikka mustikkapirtelöä kun ei oo oikeen tullut syötyä kunnolla.

Tuntuu että olis vieläkin selvästi paukuissa, mutta voiko se olla edes mahdollista, ku poltin varmaa 0,1g. Tai sit vaa johtuu kaakaosta viäkin.
Kello alkaa olla puoli1 ja vieläki päässä ihme olo. Tuntuu ku tää huono paukkuolo ei laskis ollenkaa.

Ei toimi mulla hyvin, en osaa nauttia oikein tai otin liikaa. Vaikea ajatella ja kirjottaa tätä.
Jos vähän aikaa töllöö ja nukkumaan. Ehkä huomenna parempi olo.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Sun 12 Oct 2014, 12:25

frapathea wrote:Onkohan kukaan muuten sattunut koskaan kokkailemaan avaruusraakasuklaata? Varmasti toimiva yhdistelmä, mutta toimiikohan liiankin hyvin?
Mä oon tehny niin, että haudutellut vettä, kaakaovoita ja budia/trimmiä ihan sil perusmeiningillä miten cannabutterinkin tekee. Tuskin tekee hyvää kaakaovoin rasvoille, mutta lopputulos oli tosi maistuva ja toimiva. Varsinaisesta kaakaon vaikutuksesta en tosin tuossa suklaassa osaa sanoa mitään kun meni niin naamoihin thc:sta.
"Taste