Käärintämenetelmät

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
homepää

Käärintämenetelmät

Post by homepää » Sat 17 Jun 2006, 20:27

Näin vähän kokeneena kyselisisinkin seuraavaa, eli mikä olisi paras tapa tunkea poltettava kama kääreisiin? Frendin olen joskus nähnyt poistaneen tavallisesta kessusta tupakan ja sen jälkeen sekoittanut tupakan ja silloisen materiaalin. Sen jälkeen kaikki vaan takaisin kessun sisään ja sitten polttelemaan.

Jonkinlaisen "roachin" hän taisi väsätä fiman tilalle, mutta pienessä humaltilassa en pysty tätä varmasti sanomaan. Eli jos te ekspertit nyt mitään tuosta tekstistä ymmärsitte, niin onko kys. käärintämethodi oiva? :?

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sun 18 Jun 2006, 01:59

Toki, jos sätkäpapereita ei ole niin agentti/jatsi on toimiva vaihtoehto.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sun 18 Jun 2006, 12:02

sikarista on kiva kääriä..... aika hankalaa näillä halvimmilla sikareilla ku ovat niin pieniä ja kuivia.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

pula
Tuppisuu

Post by pula » Sun 18 Jun 2006, 13:14

HUUHAA wrote:sikarista on kiva kääriä..... aika hankalaa näillä halvimmilla sikareilla ku ovat niin pieniä ja kuivia.
mitkä perus sikarit olis hyviä tohon käärimiseen?

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sun 18 Jun 2006, 14:17

mitä paksumpi, sen parempi....

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sun 18 Jun 2006, 15:16

Hoffnareista saa mukavan kevyitä bluntteja, mutta jos haluaa isompaa niin taitaa olla philliesit tai backwoodsit toimivia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Sun 18 Jun 2006, 20:34

Ei muutakun kaupasta Rizloja ja harjoittelemaan. Kyllä tuo tavallisen röökin thjennys taktiikkakin toimii, mutta fima kannattaa ainakin poistaa tai vähintään puolittaa.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Mon 19 Jun 2006, 22:59

Sätkäkone ei paljoa maksa ja sillä onnistuu tällainen minunkin laiseni tumpelo.

Ahab

Post by Ahab » Mon 19 Jun 2006, 23:26

En ole koskaan ollut tupakoitsia joten valitsin seuraavan tien ku piti alkaa ekaa kertaa joonaksia kyhäämään: Piipusta king size papereita (green, eco ja blue oon käyttäny, en kyllä eroja ole pistänyt merkille) ja myös niille sopivan rullauskoneen (kyselin mailitse kun ei ollut nettikaupan valikoimissa muuten). Tunen aktiivihiilifilsuja. Budin sekaan sinistä knasteria tai pelkkää damianaa (vaikka ei vihreessä knasterissa mitään vikaa oo). Ja aina on tykätty kun olen pistänyt kiertämään.
Olishan se hieno osaa kääriä ilman koneita mutta niin harvoin tarvii et emmäjaksaopetella.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Tue 20 Jun 2006, 01:50

isoistakin rizloista tuli opeteltua käärimään jo ala-asteella (vahingossa sain niitä jostain käsiini), ei tosin savuja siihen aikaan vielä vaan ihan tavallista tupakkaa.....

toad
Tuppisuu

Post by toad » Thu 06 Jul 2006, 17:30

aivoruoska wrote:
http://marijuanagirls.com/jointroller/flame.html

se nuollaan siitä päältä sitten kiinni. smoking bluet on hyviä. rizloista ei sitä ylimääräistä paperia hirveästi jää ku ovat niin ohuita muutenkin.
tuo jointinkäärintä kirja löytyy kokonaisuudessaan täältä:
http://www.nirvana-shop.com/rollingjoint/menu.htm

tai, jos se kerran on niin vaikeata, niin miksei:
http://www.sensiseeds.com/cones/1p1884.html
http://www.sensiseeds.com/cones/1p18841.html
http://www.sensiseeds.com/cones/1p18842.html

ja jos sitä pitää alkaa tunkemaan perusröökeihin, miksei sitten samantien
osta holkkikonetta ja holkkeja? niillä ainakin itse olen joskus agentteja
vääntänyt, kun tuo tavallisen röökin tankkaaminen vaatii jotain tötsää
millä sen touhun saa sinne röökiin sisälle ;)
What happens in the mushroom kingdom, stays in the mushroom kingdom.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 06 Jul 2006, 23:58

Ostin rollmaten joku aika sitten. Todella kätevä jos on kädetön. Aina saa hienoja ja tiukkoja, sitä kuinka tiukaksi runttaa voi tietysti säädellä jne. Kestää kovaa käyttöä, eikä tarvitse pelätä jos putoaa tms.
Suosittelen.

Image

Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti » Fri 07 Jul 2006, 00:15

Tein tollasen rollmaten veikkaus kynästä :D

reeferass
Psykonautti

Post by reeferass » Fri 21 Jul 2006, 16:20

Aluksi ihmettelin vähän, mutta sitten tajusin ettei kaikki osaa pyörittää jointteja, kaikki eivät tupakoi, eivätkä muutenkaan ole välttämättä asian kanssa missään tekemisissä, ennen kun se pikku nuppu pitäisi saada tuhottua. Anteeksi älynväläykseni, lähdenkin vaihtamaan avatarta, niin ei porukka hermostu. Jos on oikein tumpelo näpeistään, kannattaa ostaa rizla paketti ja liimata toinen paperi kiinni toiseen ja koittaa kääriä isolla tipsillä siitä. En muuta osaa kyl neuvoa, harjoitus tekee mestarin.

Doktor

Post by Doktor » Mon 31 Jul 2006, 15:26

Käärimisen kyllä varmasti jokainen oppii jos viitsii yrittää, jointtipapereilla se on vielä huomattavasti tavallista sätkänkäärintää helpompaa. Tärkeintä on annostella yrtit paperille tasaisesti ja pyöritellä paperin välissä suht tiiviiksi paketiksi ennen kiinni kietaisua.

Noista sikareista, parhaita ovat mielestäni Backwoodsit, ovat sen verran tuoreen oloisia että saa kääristyä kätevästi auki ilman kummempia, ja maistuvatkin sopivan miedolta tähän tarkoitukseen.

Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi » Wed 27 Sep 2006, 16:16

Olen vielä ihan aloittelija pilven ja käärimisenkin kanssa, niin voisiko joku kertoa, kuinka paljon kamaa laitatte yleensä yhteen sätkään? Kuinkas monta sätkää grammasta saa? N. neljä?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 27 Sep 2006, 17:48

Kyllä ite saisin grammasta varmaan 10 sätkää, mut se oonkin minä. Tolet nääs :roll:

Niin siis jos budista puhuit..?
Keep it unreal.

Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus » Wed 27 Sep 2006, 19:13

Pakanasoturi wrote:Olen vielä ihan aloittelija pilven ja käärimisenkin kanssa, niin voisiko joku kertoa, kuinka paljon kamaa laitatte yleensä yhteen sätkään? Kuinkas monta sätkää grammasta saa? N. neljä?
Varmaan just ton neljän verran.. Riippuu vähän. Kokeile pienemmillä määrillä ja kato sitten minkä verran on tarpeeksi. :)

Ja voisitko olla käyttämättä budista sanaa "kama"? :?
Kun se kuulostaa niin paljon "NYT KAMAA MULLE JA HETI!!!11111"-menolta.
4:20

Keisari
Lepakko

Post by Keisari » Wed 27 Sep 2006, 20:40

Kuumotus wrote:
Pakanasoturi wrote:Olen vielä ihan aloittelija pilven ja käärimisenkin kanssa, niin voisiko joku kertoa, kuinka paljon kamaa laitatte yleensä yhteen sätkään? Kuinkas monta sätkää grammasta saa? N. neljä?
Varmaan just ton neljän verran.. Riippuu vähän. Kokeile pienemmillä määrillä ja kato sitten minkä verran on tarpeeksi. :)

Sitten kuulostaa, onko se niin vakavaa?
"Voisin kulauttaa pari olutta", ei vaan "Voisin siemailla huurteista mallasjuomaa lasista".
Ehkä huono vertauskuva, mutta ei kai se niin vakavaa ole.

Sori ot.

Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus » Wed 27 Sep 2006, 20:45

Keisari wrote:
Kuumotus wrote:

Sitten kuulostaa, onko se niin vakavaa?
"Voisin kulauttaa pari olutta", ei vaan "Voisin siemailla huurteista mallasjuomaa lasista".

Sori ot.
Ei se nyt niin vakavaa, pisti vain silmään.
OT loppu.
4:20

mushsaint
Tuppisuu

Jointti

Post by mushsaint » Wed 27 Sep 2006, 21:26

Paras jonka olen käärinyt oli 4 ison paperin jointti, siitä poltti muutama henkilö ja voin pistää kuvan jossain vaiheessa editillä mikäli kaverillani vielä on se tallessa :) se oli aika makoisa :)
Help me Dr. Jones!

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Wed 27 Sep 2006, 21:46

Riippuu käytettävästä materiaalista, yleensä ottaen kukinnosta käärisin itselleni sellaiset noin 5-12 jopoa.

Kaikki muuttujat muuttaa tuota sen verran, että mahdotonta sanoa mitään tarkempaa määrää

Smoky
Karvakuono

Post by Smoky » Fri 29 Sep 2006, 23:48

Se tietenkin riippuu kuinka monta polttajaa on, King Sizeen voi laittaa vaikka koko jopon kukkaa mutta kyllä sitten yleensä on useampi polttajakin... sellanen 0.3g ehkä yleensä kerralla joten joku neljä siitä saa.

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Sat 30 Sep 2006, 02:09

Keisari wrote: Sitten kuulostaa, onko se niin vakavaa?

Sori ot.
Nojoo, jatkan OT:ta. Kyllähän niin voi sanoa, itsekin sanon joskus vastaavaan tapaan kuin viinasta sanon "liuotin". Tarkoituksena on tilanteesta riippuen olla korni tai (yrittää) kuulostaa hassulta.
AD_HD @ synirc

kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli » Tue 14 Nov 2006, 22:19

itellä menee ainakin ison paperin joonakseen vähintään joku 0.5g :S
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Sat 25 Nov 2006, 15:00

Lasipallo wrote:
Riippuu käytettävästä materiaalista, yleensä ottaen kukinnosta käärisin itselleni sellaiset noin 5-12 jopoa.

Kaikki muuttujat muuttaa tuota sen verran, että mahdotonta sanoa mitään tarkempaa määrää
jotenkin hurjaa että jointtiin menisi alle 0,1g kukkaa per joonas ja sen pitäisi vielä toimiakin. taino tavarasta kiinni tuokin ;O
"Taste

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 25 Nov 2006, 16:24

duges wrote:
Lasipallo wrote:

jotenkin hurjaa että jointtiin menisi alle 0,1g kukkaa per joonas ja sen pitäisi vielä toimiakin. taino tavarasta kiinni tuokin ;O
Harvemmin käärin mitään noin pientä, mutta kyllä monesti olen täysin tyytyväinen ollut.

shpongled
Tuppisuu

Post by shpongled » Fri 01 Dec 2006, 12:09

Ihan noista perusrisloista saa väännettyä hyviä jopoja. Niistä väsää myös vaivatta king- tai vaikka megasize risloja yhdistämällä.

Eräs parhaita joporeseptejä, mitä itse olen kokeillu on:

Normaalin rislan kokonen jopo, eli yks normaali risla, ja hyvin kyhätty roachi.
N. 1/5 cool mentol LM savukkeesta purua, noin 0,1g kultaleiman pakia väsättynä hyvälaatuseen nurtsiin, nurtsia joku 0,3-0,5g, 0,2g nippi hyvin curetettua Orange budia. Tämä mixi grinderiin ja siitä jopo. Todella hyvän makunen ja pelittää aivan erioivasti. Kolmen kesken nautittiin 2 moista

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 01 Dec 2006, 17:56

LASIPALLO = 666 !!!

yoshimura
Psykonautti

Re: Käärintämenetelmät

Post by yoshimura » Thu 28 Jun 2007, 00:25

no näköjään jopa koneella voi kääriä pilvi sätkän ,, muuten pitääkö siitä tehä tiukka vai löysä et onks siin mahollisuutta et se menee tukkoon? ja mitä käytätte filtterinä eiks ihan kääritty pahvinpala oo hyvä,, miten itse käärittä ja mitä käytätte filtterinä , paljonko laitatte yleensä sätkään tavaraa jos poltatte yksin?