Poppers

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
growy
Kameleontti

Re: Poppers

Post by growy » Sat 01 Sep 2007, 00:35

Toi FAQ oli erittäin hyvä ja tärkeät tiedot sieltä löytykin ! kiitos :)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

frapathea

Post by frapathea » Sat 01 Sep 2007, 15:40

Myydäänkö tätä ollenkaan? Mulla on tarvetta tälle ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä muttakun käy shoppailee, niin ei muka löydy mistään. Yhdessä tais olla eilen, en ollu ite mutta poikaystävä kävi ja ne kysyi että mihin tarviit... Tää sitten fiksuna jätkänä heittää että viihdekäyttöön eikä tietenkään löydy. Saatana. I ne-e-e-d that shittt

Ahab

Post by Ahab » Sun 02 Sep 2007, 18:03

frapathea wrote:Myydäänkö tätä ollenkaan? Mulla on tarvetta tälle ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä muttakun käy shoppailee, niin ei muka löydy mistään. Yhdessä tais olla eilen, en ollu ite mutta poikaystävä kävi ja ne kysyi että mihin tarviit... Tää sitten fiksuna jätkänä heittää että viihdekäyttöön eikä tietenkään löydy. Saatana. I ne-e-e-d that shittt
Tuolta Markus Heikkilän allekirjoituksessa mainitusta paikasta saa. Paitsi että pitää kai olla täyttänyt 18v. Ja Helsingissä ainakin keltaisesta ruususta saa.
Kiinnostaa muuten onko Markus Heikkilällä jotain suhdetta tuohon kivakingiin vai miksi sitä mainostat? Olit tuollaisen poppers faqinkin kirjoittanut. Happoinen pääni muodostaa heti salaliittoteorian henkilöstä joka haluaa laillistaa aineet tehdäkseen niillä elantonsa rehellisesti.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Sun 02 Sep 2007, 18:53

Ei vaan tämä kyseinen kauppa tunnu toimivan.

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Mon 03 Sep 2007, 12:59

Lymykonna wrote:Ei vaan tämä kyseinen kauppa tunnu toimivan.
Minulla toimi mainiosti. Tilauksen tein niin parin päivän päästä postilaatikkoon oli tullut kirje jossa oli itse poppers ja lasku mukana. Helppoa kuin pässin raiskaus :shock:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

Ahab

Post by Ahab » Mon 03 Sep 2007, 16:12

Lännen nopein wrote:
Lymykonna wrote:Ei vaan tämä kyseinen kauppa tunnu toimivan.
Minulla toimi mainiosti. Tilauksen tein niin parin päivän päästä postilaatikkoon oli tullut kirje jossa oli itse poppers ja lasku mukana. Helppoa kuin pässin raiskaus :shock:
En ole pässiä koskaan raiskannut mutta muuten yhdyn täysin tuohon.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Mon 03 Sep 2007, 18:26

No hyvä kun mainitsin, oli jotain omituista häikkää tuossa. Alkoi toimimaan kun menin googlen kautta.

Markus Heikkilä
Tuppisuu

Post by Markus Heikkilä » Thu 06 Sep 2007, 16:54

Ahab wrote:Tuolta Markus Heikkilän allekirjoituksessa mainitusta paikasta saa. Paitsi että pitää kai olla täyttänyt 18v.
Kyllä. Ylipäätään mitään ei saa alle 18-vuotiaat tilata postimyynnistä. Ja muutenkin tällaisen tuotteen myyminen alaikäisille olisi kyseenalaista ja vastoin valmistajien ehtoja.
Ahab wrote:Kiinnostaa muuten onko Markus Heikkilällä jotain suhdetta tuohon kivakingiin vai miksi sitä mainostat? Olit tuollaisen poppers faqinkin kirjoittanut. Happoinen pääni muodostaa heti salaliittoteorian henkilöstä joka haluaa laillistaa aineet tehdäkseen niillä elantonsa rehellisesti.
Kyllä, juuri näin on asian laita ja Kivakingi on mun firma. Sinä päivänä kun(/jos) hamppu laillistetaan, tiedät kuka perustaa ensimmäisen coffee shopin - tai varmaan niitä syntyisi sitten kuin taikasieniä satehella.

Nimipalvelin on välillä ollut alhaalla - täytyy vaihtaa palveluntarjoajaa jos asia ei korjaannu. FAQ on vielä raakile kuten versionumero kertoo. Yritän parhaillaan kalastaa lisätietoa ja tarkennuksia. 0.2 ilmestynee lähiaikoina.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 06 Sep 2007, 18:50

Markus Heikkilä wrote: Nimipalvelin on välillä ollut alhaalla - täytyy vaihtaa palveluntarjoajaa jos asia ei korjaannu. FAQ on vielä raakile kuten versionumero kertoo. Yritän parhaillaan kalastaa lisätietoa ja tarkennuksia. 0.2 ilmestynee lähiaikoina.
FAQ on hyvä, hieno homma. Jos tiedät tai törmäät aihetta käsitteleviin tutkimuksiin niin lisää ihmeessä viittaukset FAQiin.

Ahab

Post by Ahab » Thu 06 Sep 2007, 23:57

Markus Heikkilä wrote:Kyllä, juuri näin on asian laita ja Kivakingi on mun firma. Sinä päivänä kun(/jos) hamppu laillistetaan, tiedät kuka perustaa ensimmäisen coffee shopin - tai varmaan niitä syntyisi sitten kuin taikasieniä satehella.
Ei sua kiinnostais alottaa N2O-kermavaahtotarvike bisnestä myös? :wink:
Vähän kiinnostavampi myyntiartikkeli kuin poppers.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Fri 07 Sep 2007, 16:22

Ahab wrote: Ei sua kiinnostais alottaa N2O-kermavaahtotarvike bisnestä myös? :wink:
Vähän kiinnostavampi myyntiartikkeli kuin poppers.
Seksileluja, "nestemäistä suitsuketta" ja kermavaahtopursottimia - ei yhtään epäilyttävää liiketoimintaa 8).
Kysyntää kyllä olisi.

Ahab

Post by Ahab » Fri 07 Sep 2007, 20:01

Jotain laillisia yrttejä kuten damianaa ja caleaa ja vastaavia vois kans myydä. Jotain sellasia joille löytyy muukin selitys kuin päihtyminen.

PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT » Sat 08 Sep 2007, 23:24

offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti ja TOIMIIKO toi kermavaahto juttu oikeesti?

Toivottavasti en näillä kysymyksillä tehny itestä iha nyyppätyhmyysihmistä :D

Edit: nii ja mite toi kermavaahto juttu toimii kunnolla? se purkki pitää laittaa väärinpäin eli se suutin puoli alas vai ylös? :shock:

immuzu

Post by immuzu » Sat 08 Sep 2007, 23:53

PSYCONAUT wrote:offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti
Saa sitä litkua/extractia noista luontaistuote kaupoista. eikä ole edes kovin kallista. jotain 12€ puteli ja se on riittoisaa.

Ahab

Post by Ahab » Sun 09 Sep 2007, 00:13

immuzu wrote:
PSYCONAUT wrote:offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti
Saa sitä litkua/extractia noista luontaistuote kaupoista. eikä ole edes kovin kallista. jotain 12€ puteli ja se on riittoisaa.
Itse suosisin ihan sitä damiana yrttiä. Tietysti mikään ei estä tiputtamasta niitä damiana tippoja vaikka kukaan sekaan mutta onko se sitten sama asia. Olen kuullut että tuota yrttiäkin on löytynyt satunnaisesti jostain luontaistuotekaupasta. Vihreän knasterin seassa myös on damianaa jos ei muuten.

immuzu

Post by immuzu » Sun 09 Sep 2007, 00:22

Ahab wrote:
immuzu wrote:
Itse suosisin ihan sitä damiana yrttiä. Tietysti mikään ei estä tiputtamasta niitä damiana tippoja vaikka kukaan sekaan mutta onko se sitten sama asia. Olen kuullut että tuota yrttiäkin on löytynyt satunnaisesti jostain luontaistuotekaupasta. Vihreän knasterin seassa myös on damianaa jos ei muuten.
Ite joksus tiputin budin sekaan noita damiana tippoja ja kuivatin. kyllä se toi oman mukavan vivhateen siihen, mutta kyllähän se itse yrtti on parempi vaihtoehto..

Markus Heikkilä
Tuppisuu

Post by Markus Heikkilä » Mon 17 Sep 2007, 19:29

FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com

Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa harvemmin näitä hehkutetaan.
Last edited by Markus Heikkilä on Mon 17 Sep 2007, 20:39, edited 2 times in total.

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 17 Sep 2007, 19:31

Markus Heikkilä wrote:FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com

Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa ei harvemmin näitä hehkutetaan.
Kratomille olisi ainakin kysyntää. Olis hyvä jos sais kratomit paljon nopeemmin kuin ulkomailta tilattaessa. Kunhan ei kysytä mitään kovin korkeaa hintaa.

Ahab

Post by Ahab » Mon 17 Sep 2007, 19:34

Markus Heikkilä wrote:FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com

Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa ei harvemmin näitä hehkutetaan.
Hei come on! Ilokaasua!

Markus Heikkilä
Tuppisuu

Post by Markus Heikkilä » Mon 17 Sep 2007, 20:46

Ahab wrote:Hei come on! Ilokaasua!
Ilokaasua ei käytännössä saa myydä ihmiskäyttöön, koska se on luokiteltu lääkekaasuksi ja kohta ilmeisesti lisätään myös lääkeainelistalle. Kermavaahto tai muuna valmisteena myyminenkään ei edesauttaisi asiaa, koska uuden EU-direktiivin myötä sillä ei ole väliä, mihin tarkoitukseen kemikaalia myydään jos ja kun myyjän tiedossa on, että sitä käytetään psykoaktiivisena aineena. Direktiiviä ei tosin ole vielä implementoitu Suomen lainsäädäntöön, mutta eiköhän se siellä kohta ole. Lyhyesti: periaatteessa se voisi vielä olla sallittua, mutta ainakin kohta se on selkeästi kiellettyä.

growy
Kameleontti

Post by growy » Tue 18 Sep 2007, 22:06

Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa harvemmin näitä hehkutetaan.
Jumaliste todellaki ois kratomille ostajia.Ainakin luulen niin,ois iisimpää tilailla suomesta..Ja kuten sanottu,ei millään kiskurihinnoilla.
Myös jotain muita laillisia yrttejä,kuten Calea Dreamherbiä,BZP(jos vielä laillista suomessa) ja jotain muita tollasia laillisia,toimivia yrttejä/aineita.

SORI offtopic,mut innostuin tost kratom jutusta..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Tue 18 Sep 2007, 22:16

Joo kyllä varmasti löytyy kiinnostusta jokapuolelta suomea tota kratomia kohtaan suht paljon!
Last edited by Pot Head on Mon 15 Oct 2007, 02:39, edited 1 time in total.

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Tue 18 Sep 2007, 22:20

Ja bzp kyl on laillista, tai oli ainaki viel vähä aikaa sitte. samoin ku moni muu piperaziini(?).

Nakuttaja
Tuppisuu

Post by Nakuttaja » Wed 19 Sep 2007, 15:05

Itse kyllä diggailen poppersia. Selvinpäin sillä saa kerran päivässä noin kahden minuutin kestävän euforia/pilvi/hämmennystilan. Vaikutuksen alaisena boostaa huomattavasti 2-10 minuutin ajan.

h.s.t.

Post by h.s.t. » Wed 19 Sep 2007, 15:30

Kratomia kauppaan, kiitos!

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Wed 19 Sep 2007, 22:59

Ehdottomasti Kratomille on kysyntää täälläkin.

EDIT:
Ja jos olisi tasalaatuista tavaraa tarjoava suomalainen kauppa niin sehän olisi helvetin hienoa. Olisi täällä suomessa tavallaan standardi.

Ahab

Post by Ahab » Wed 19 Sep 2007, 23:01

Markus Heikkilä millä tuotekuvauksella aiot myydä kratomia? Rauhoittava iltatee?

Miasma
OD

Post by Miasma » Wed 19 Sep 2007, 23:05

Lymykonna wrote:Ehdottomasti Kratomille on kysyntää täälläkin.
Kuin myös.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Wed 19 Sep 2007, 23:15

Ahab wrote:Markus Heikkilä millä tuotekuvauksella aiot myydä kratomia? Rauhoittava iltatee?
Itselleni tuota on tullut suitsukkeena... ja Poppers on nestemäinen suitsuke...
Tykkään suitsukkeista.

Ei kai kukaan hullu sitä Kratomia juomaan menisi :shock:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 19 Sep 2007, 23:26

Pitäsköhän tämä kratom offtopic katkaista uudeksi topiciksi..?

Muttamutta uskon kratomilla olevan paljonkin kysyntää..
Olenkin ihmetellyt miksi kukaan ei ole tajunnut tätä markkinarakoa, kun kerran laillistakin (viellä) on.
Keep it unreal.