Poppers
-
- Kameleontti
Re: Poppers
Toi FAQ oli erittäin hyvä ja tärkeät tiedot sieltä löytykin ! kiitos 

Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Myydäänkö tätä ollenkaan? Mulla on tarvetta tälle ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä muttakun käy shoppailee, niin ei muka löydy mistään. Yhdessä tais olla eilen, en ollu ite mutta poikaystävä kävi ja ne kysyi että mihin tarviit... Tää sitten fiksuna jätkänä heittää että viihdekäyttöön eikä tietenkään löydy. Saatana. I ne-e-e-d that shittt
Tuolta Markus Heikkilän allekirjoituksessa mainitusta paikasta saa. Paitsi että pitää kai olla täyttänyt 18v. Ja Helsingissä ainakin keltaisesta ruususta saa.frapathea wrote:Myydäänkö tätä ollenkaan? Mulla on tarvetta tälle ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä muttakun käy shoppailee, niin ei muka löydy mistään. Yhdessä tais olla eilen, en ollu ite mutta poikaystävä kävi ja ne kysyi että mihin tarviit... Tää sitten fiksuna jätkänä heittää että viihdekäyttöön eikä tietenkään löydy. Saatana. I ne-e-e-d that shittt
Kiinnostaa muuten onko Markus Heikkilällä jotain suhdetta tuohon kivakingiin vai miksi sitä mainostat? Olit tuollaisen poppers faqinkin kirjoittanut. Happoinen pääni muodostaa heti salaliittoteorian henkilöstä joka haluaa laillistaa aineet tehdäkseen niillä elantonsa rehellisesti.
-
- Kameleontti
Ei vaan tämä kyseinen kauppa tunnu toimivan.
-
- Apteekki
Minulla toimi mainiosti. Tilauksen tein niin parin päivän päästä postilaatikkoon oli tullut kirje jossa oli itse poppers ja lasku mukana. Helppoa kuin pässin raiskausLymykonna wrote:Ei vaan tämä kyseinen kauppa tunnu toimivan.

näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
En ole pässiä koskaan raiskannut mutta muuten yhdyn täysin tuohon.Lännen nopein wrote:Minulla toimi mainiosti. Tilauksen tein niin parin päivän päästä postilaatikkoon oli tullut kirje jossa oli itse poppers ja lasku mukana. Helppoa kuin pässin raiskausLymykonna wrote:Ei vaan tämä kyseinen kauppa tunnu toimivan.
-
- Kameleontti
No hyvä kun mainitsin, oli jotain omituista häikkää tuossa. Alkoi toimimaan kun menin googlen kautta.
-
- Tuppisuu
Kyllä. Ylipäätään mitään ei saa alle 18-vuotiaat tilata postimyynnistä. Ja muutenkin tällaisen tuotteen myyminen alaikäisille olisi kyseenalaista ja vastoin valmistajien ehtoja.Ahab wrote:Tuolta Markus Heikkilän allekirjoituksessa mainitusta paikasta saa. Paitsi että pitää kai olla täyttänyt 18v.
Kyllä, juuri näin on asian laita ja Kivakingi on mun firma. Sinä päivänä kun(/jos) hamppu laillistetaan, tiedät kuka perustaa ensimmäisen coffee shopin - tai varmaan niitä syntyisi sitten kuin taikasieniä satehella.Ahab wrote:Kiinnostaa muuten onko Markus Heikkilällä jotain suhdetta tuohon kivakingiin vai miksi sitä mainostat? Olit tuollaisen poppers faqinkin kirjoittanut. Happoinen pääni muodostaa heti salaliittoteorian henkilöstä joka haluaa laillistaa aineet tehdäkseen niillä elantonsa rehellisesti.
Nimipalvelin on välillä ollut alhaalla - täytyy vaihtaa palveluntarjoajaa jos asia ei korjaannu. FAQ on vielä raakile kuten versionumero kertoo. Yritän parhaillaan kalastaa lisätietoa ja tarkennuksia. 0.2 ilmestynee lähiaikoina.
-
- Kameleontti
FAQ on hyvä, hieno homma. Jos tiedät tai törmäät aihetta käsitteleviin tutkimuksiin niin lisää ihmeessä viittaukset FAQiin.Markus Heikkilä wrote: Nimipalvelin on välillä ollut alhaalla - täytyy vaihtaa palveluntarjoajaa jos asia ei korjaannu. FAQ on vielä raakile kuten versionumero kertoo. Yritän parhaillaan kalastaa lisätietoa ja tarkennuksia. 0.2 ilmestynee lähiaikoina.
Ei sua kiinnostais alottaa N2O-kermavaahtotarvike bisnestä myös?Markus Heikkilä wrote:Kyllä, juuri näin on asian laita ja Kivakingi on mun firma. Sinä päivänä kun(/jos) hamppu laillistetaan, tiedät kuka perustaa ensimmäisen coffee shopin - tai varmaan niitä syntyisi sitten kuin taikasieniä satehella.

Vähän kiinnostavampi myyntiartikkeli kuin poppers.
-
- Kameleontti
Seksileluja, "nestemäistä suitsuketta" ja kermavaahtopursottimia - ei yhtään epäilyttävää liiketoimintaaAhab wrote: Ei sua kiinnostais alottaa N2O-kermavaahtotarvike bisnestä myös?![]()
Vähän kiinnostavampi myyntiartikkeli kuin poppers.

Kysyntää kyllä olisi.
Jotain laillisia yrttejä kuten damianaa ja caleaa ja vastaavia vois kans myydä. Jotain sellasia joille löytyy muukin selitys kuin päihtyminen.
-
- Psykonautti
offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti ja TOIMIIKO toi kermavaahto juttu oikeesti?
Toivottavasti en näillä kysymyksillä tehny itestä iha nyyppätyhmyysihmistä
Edit: nii ja mite toi kermavaahto juttu toimii kunnolla? se purkki pitää laittaa väärinpäin eli se suutin puoli alas vai ylös?
Toivottavasti en näillä kysymyksillä tehny itestä iha nyyppätyhmyysihmistä

Edit: nii ja mite toi kermavaahto juttu toimii kunnolla? se purkki pitää laittaa väärinpäin eli se suutin puoli alas vai ylös?

Saa sitä litkua/extractia noista luontaistuote kaupoista. eikä ole edes kovin kallista. jotain 12€ puteli ja se on riittoisaa.PSYCONAUT wrote:offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti
Itse suosisin ihan sitä damiana yrttiä. Tietysti mikään ei estä tiputtamasta niitä damiana tippoja vaikka kukaan sekaan mutta onko se sitten sama asia. Olen kuullut että tuota yrttiäkin on löytynyt satunnaisesti jostain luontaistuotekaupasta. Vihreän knasterin seassa myös on damianaa jos ei muuten.immuzu wrote:Saa sitä litkua/extractia noista luontaistuote kaupoista. eikä ole edes kovin kallista. jotain 12€ puteli ja se on riittoisaa.PSYCONAUT wrote:offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti
Ite joksus tiputin budin sekaan noita damiana tippoja ja kuivatin. kyllä se toi oman mukavan vivhateen siihen, mutta kyllähän se itse yrtti on parempi vaihtoehto..Ahab wrote:Itse suosisin ihan sitä damiana yrttiä. Tietysti mikään ei estä tiputtamasta niitä damiana tippoja vaikka kukaan sekaan mutta onko se sitten sama asia. Olen kuullut että tuota yrttiäkin on löytynyt satunnaisesti jostain luontaistuotekaupasta. Vihreän knasterin seassa myös on damianaa jos ei muuten.immuzu wrote:Saa sitä litkua/extractia noista luontaistuote kaupoista. eikä ole edes kovin kallista. jotain 12€ puteli ja se on riittoisaa.PSYCONAUT wrote:offtopiccia mut saako tota damianaa suomestaki ostettuu iha laillisesti
-
- Tuppisuu
FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com
Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa harvemmin näitä hehkutetaan.
Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa harvemmin näitä hehkutetaan.
Last edited by Markus Heikkilä on Mon 17 Sep 2007, 20:39, edited 2 times in total.
Kratomille olisi ainakin kysyntää. Olis hyvä jos sais kratomit paljon nopeemmin kuin ulkomailta tilattaessa. Kunhan ei kysytä mitään kovin korkeaa hintaa.Markus Heikkilä wrote:FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com
Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa ei harvemmin näitä hehkutetaan.
Hei come on! Ilokaasua!Markus Heikkilä wrote:FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com
Offtopic: olisko kratomille ostajia? Sitä tarvii tilata sen verta suuria määriä tukkumyyjältä, että tarvis etukäteen olla joku kuva menekistä. Dagga ja vastaavat ei kyllä oikeen vakuuta: mun periaate on että asiakkaille ei myydä mitäänsanomatonta scheissea - en ole itte kokeillut mutta käyttöraporteissa ei harvemmin näitä hehkutetaan.
-
- Tuppisuu
Ilokaasua ei käytännössä saa myydä ihmiskäyttöön, koska se on luokiteltu lääkekaasuksi ja kohta ilmeisesti lisätään myös lääkeainelistalle. Kermavaahto tai muuna valmisteena myyminenkään ei edesauttaisi asiaa, koska uuden EU-direktiivin myötä sillä ei ole väliä, mihin tarkoitukseen kemikaalia myydään jos ja kun myyjän tiedossa on, että sitä käytetään psykoaktiivisena aineena. Direktiiviä ei tosin ole vielä implementoitu Suomen lainsäädäntöön, mutta eiköhän se siellä kohta ole. Lyhyesti: periaatteessa se voisi vielä olla sallittua, mutta ainakin kohta se on selkeästi kiellettyä.Ahab wrote:Hei come on! Ilokaasua!
-
- Kameleontti
Jumaliste todellaki ois kratomille ostajia.Ainakin luulen niin,ois iisimpää tilailla suomesta..Ja kuten sanottu,ei millään kiskurihinnoilla.Markus Heikkilä wrote:FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com
Myös jotain muita laillisia yrttejä,kuten Calea Dreamherbiä,BZP(jos vielä laillista suomessa) ja jotain muita tollasia laillisia,toimivia yrttejä/aineita.
SORI offtopic,mut innostuin tost kratom jutusta..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
- Psykonautti
Joo kyllä varmasti löytyy kiinnostusta jokapuolelta suomea tota kratomia kohtaan suht paljon!
Last edited by Pot Head on Mon 15 Oct 2007, 02:39, edited 1 time in total.
-
- Psykonautti
Ja bzp kyl on laillista, tai oli ainaki viel vähä aikaa sitte. samoin ku moni muu piperaziini(?).
-
- Tuppisuu
Itse kyllä diggailen poppersia. Selvinpäin sillä saa kerran päivässä noin kahden minuutin kestävän euforia/pilvi/hämmennystilan. Vaikutuksen alaisena boostaa huomattavasti 2-10 minuutin ajan.
-
- Kameleontti
Ehdottomasti Kratomille on kysyntää täälläkin.
EDIT:
Ja jos olisi tasalaatuista tavaraa tarjoava suomalainen kauppa niin sehän olisi helvetin hienoa. Olisi täällä suomessa tavallaan standardi.
EDIT:
Ja jos olisi tasalaatuista tavaraa tarjoava suomalainen kauppa niin sehän olisi helvetin hienoa. Olisi täällä suomessa tavallaan standardi.
Markus Heikkilä millä tuotekuvauksella aiot myydä kratomia? Rauhoittava iltatee?
-
- OD
Kuin myös.Lymykonna wrote:Ehdottomasti Kratomille on kysyntää täälläkin.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
- Kameleontti
Itselleni tuota on tullut suitsukkeena... ja Poppers on nestemäinen suitsuke...Ahab wrote:Markus Heikkilä millä tuotekuvauksella aiot myydä kratomia? Rauhoittava iltatee?
Tykkään suitsukkeista.
Ei kai kukaan hullu sitä Kratomia juomaan menisi

-
- Me Gusta
Pitäsköhän tämä kratom offtopic katkaista uudeksi topiciksi..?
Muttamutta uskon kratomilla olevan paljonkin kysyntää..
Olenkin ihmetellyt miksi kukaan ei ole tajunnut tätä markkinarakoa, kun kerran laillistakin (viellä) on.
Muttamutta uskon kratomilla olevan paljonkin kysyntää..
Olenkin ihmetellyt miksi kukaan ei ole tajunnut tätä markkinarakoa, kun kerran laillistakin (viellä) on.
Keep it unreal.