Paras Knaster?

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.

Paras Knaster yrttisekoitus?

Knaster Cherry
2
7%
Knaster Keltainen
5
17%
Knaster Punainen
1
3%
Knaster Sininen
1
3%
Knaster Vanilla
8
28%
Knaster Vihreä
12
41%

Total votes: 29

Poliklinikka
OD

Paras Knaster?

Post by Poliklinikka » Mon 23 Jun 2008, 00:28

Paras knaster / perustelu?

Mihin tarkoitukseen käytät?

Ahab

Re: Paras Knaster?

Post by Ahab » Mon 23 Jun 2008, 00:37

Vihreä voittaa. Makuhan se on ja ehkä jotain pientä lisävivahdetta tuo vaikutukseen. Kerran olen keittänyt myös teetä ja hyvää tuli. Käytän silloin kun on niin jumittavan vahvaa indicaa että ei voi raakana polttaa menemättä paskaksi. Joskus nitkuissa on auttanut että on ollut edes tätä poltettavana :roll:
Sininenkin menee vielä jotenkuten mutta muut ovat aika kauheita.
Paitsi että tuntuu että pakkaukset joskus vaihtelee. Joskus ne on pakattu niin että pitää ihan jollain terävällä rikkoa ja puhkaista siitä yksi muovikerros ja silloin se knaster on todella tuoretta, jopa hieman kosteaa ja sellaisessa tapauksessa olen todennut että on ollut jopa ihan miellyttävää polttaa sellaista knasteria johon ei muuten koskisikaan.
Silti tulee edelleen sellaisia paketteja vastaan jossa ei ole tuota ominaisuutta ja knaster on kuivaa heti ostettaessa.

growy
Kameleontti

Post by growy » Mon 23 Jun 2008, 19:28

Vihree tietty. Se on todella miellyttävän makuista,mikserinä toimii mulla aina kun siihen on mahdollisuus (eli aina kun sitä on)

Tota oon jopa hiisaillut bongista joskus ihan huvikseni.
Noi muut maistuu aivan karseelle..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

psekydel
Tuppisuu

Post by psekydel » Wed 25 Jun 2008, 11:35

Jeps, vihreätähän sen olla pitää. Niinkun growykin huuteli niin toimii todella hyvänä mikserinä. Ja makukin on miellyttävä, vaikka ei myöskään keltaisen, eli "hemp" knasterin maussa vikaa ole.

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Tue 01 Jul 2008, 15:15

Vihreätähän sieltä postiluukusta tuli :D

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Tue 02 Sep 2008, 14:17

Keltainen on hyvää!!! Näyttäisi olevan placebo -efektiä jonkin vverran :razz:.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 02 Sep 2008, 19:31

Vihreä kyl. Damianasta tulee reiluilla annoksilla aika rento olo, en tiedä tuleeko kaikille, mutta yksi psykoosipiirteinen persoonallisuus koki sen ainakin vahvana rauhoittavana silmät kiiluen selitti haluavansa lisää teetä :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

polge
Psykonautti

Post by polge » Wed 17 Dec 2008, 00:06

Vihree <3 Ite polttelen varmaan vihreetä knasteria useemmin ku pilvee.. Johtuu ehkä syrjäkylien heikosta tarjonnasta, mutta hieno aine tuo ja pistää mulla kans aika rennoks. Jumittaaki jopa jonkin verran. Niin ja tee on tietty hyvää ja rentouttavaa.

darkbb
Tuppisuu

Post by darkbb » Wed 17 Dec 2008, 14:06

Voispa tota vihreetä joskus testailla. Eipä oo tullu kokeiltua muuta kuin punasta, ja sitä ny korkeintaan polttaa maun vuoksi muitten juttujen seassa. ;)

anomaali
Psykonautti

Post by anomaali » Sun 25 Apr 2010, 22:48

Saako knasteria tällä hetkellä mistään suomesta?
Voitteko suositella muita nikotiinittomia miksereitä?

Bongivedelläkuuhun
Karvakuono

Knasterit, onko hyvää poltettuna?

Post by Bongivedelläkuuhun » Mon 04 Nov 2013, 21:29

Eli kysyisin noista knastereista, että minkälaisia ne on ja mitä sisältää? Mikä on paras knaster? Miten kannattas polttaa ja onko niillä sitten minkäänlaista "rauhoittavaa" vaikutusta, kun olen kuullut että jotkut knasterit rauhoittavat yms.
Tsiigaan lentokoneita, ne lentää bongivedellä kuuhun.

Illuusio

Re: Knasterit, onko hyvää poltettuna?

Post by Illuusio » Mon 04 Nov 2013, 22:10

Itse kysymykseen en osaa vastata, mut mietin vaan että tämmösille on _ehkä_ turha tehä omaa topiccia. Jos joku onnistuis väsää vaikka jonkun " Pieniä kysymyksiä " Ketjun tai jonku tommosen, ite äskön yritin saada jotain aikaan, mutta en edes kunnollista otsikkoa saanu kyhättyä. Niin, onhan tietty sit irkki mistä voi kysellä pikkukysymyksiä, mut voihan sitä foorumillakin olla liikettä. :roll:

frapathea

Post by frapathea » Mon 04 Nov 2013, 22:13

Mergesin jo olemassaolevaan knasterketjuun. Hakua saa käyttää! Pienille kysymyksille on olemassa Kysy ja Vastaa! huraa!

KarstaFari
Apteekki

Post by KarstaFari » Thu 07 Nov 2013, 23:45

Poliklinikka wrote:Keltainen on hyvää!!! Näyttäisi olevan placebo -efektiä jonkin vverran :razz:.
Ite joskus jotain knastereita polttaneena tuntus että se ois toiminut. Vitun diippii. Kai siin sit jotaan oli, tai sit se oli maailman kovint placeboa.. :foil:

Pen
OD

Post by Pen » Fri 08 Nov 2013, 02:14

Vanilla ja cherry ainoostaan testattu. Ehdottomasti vanilla.

Harmi kun vapottaa niin ei oo knasterille käyttöä.. Tai enhän mä edes hiisaakaan kun tarkemmin aatellaan mut huomen vois hakee tota vihreää teetä jos sitä löytyy, kämppis kuulemma haluaa käydä Hempsterissä tai mitälie kauppoja tässä kaupungissa nyt onkaan.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Thu 29 Jan 2015, 18:50

Suurinta osaa oon kokeillut. Vastasin kirsikka sillä se on maultaan ja aromiltaan paras. Todellisuudessa kokonaaisuudelta paras on vihreä 'special quality' koska se on mukavan hienojakoista verrattuna kirsikkaknasteriin ja näin mukavampi blandis kannabiksen kanssa mikäli sellaista päätän käyttää.
Last edited by taudis on Fri 30 Jan 2015, 08:23, edited 1 time in total.
Come up with your own damn quotes.

Silokki
Karvakuono

Post by Silokki » Fri 30 Jan 2015, 00:57

Kerran ostanu tommosen stadista, tais olla joku pinkin värinen oiskohan just cherry, oli ihan vitusti keppejä seassa ja maksoin siit topasta varmaan joku 7-8€, kiva oli näprää sen kanssa et sai blandistä sätkään. Tuli sitä vissiin muutama poltettua ihan pelkiltäänkin, kait se vähän rentoutti tai jotai, varmaa plasebo en tiiä.