Muskottipähkinä

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Toveri
Karvakuono

Re: Muskottipähkinä

Post by Toveri » Tue 25 Jan 2011, 15:36

Väsy tulee ja suu kuivuu saharaksi. Muita oloja en irti saanut, krapulaakaan ei tullut. Hmm. Pitäisiköhän tuota vielä kokeilla uusintaa kun rahatki niin vähissä. :D

Presidentijoe
Karvakuono

Post by Presidentijoe » Sat 19 Mar 2011, 02:44

Ihan sairasta meininkiä... Kyl se mulla kolis ja kovaa, mut frendi sano et vaik kuivana pussillisen alas veti ni ei tuntunu missää... En tiiä siitä saatto olla fuulaaki mut tässä omia kokemuksia :

Oli siis ensimmäinen kokeiluni, jos savuja tai alkoholia ei lasketa. Olin nuori ja tyhmä.
X:n kämppä tyhjänä eikä mitään suunnitelmia joten mikäs siinä... kai niitä oli pakko kokeilla :S pussillinen kaupasta (25g), sekotettiin jugurttiin, nenästä kiinni ja alas. Makua miettiessäkin tulee kurkkuun oksennus, saatika jos haistaa sitä jossain. Ihan karseeta paskaa... duunailtiin jotain viis tuntii eikä mitään erityistä oloa huomannut, sitten se kolahti ihan tyhjästä vaa ja se löi kovaa! Katottii kai South Parkkia sillo ja yhtäkkiä heräsin transsista jossa en muista vieläkään olleeni. Olin näköjään katsonut telkkaria puolisen tuntia ymmärtämättä maailmasta pätkääkään. Aivot pirstaloituivat palasiksi. Aivoni menivät täydelliseen lukkoon. Mikään ajatus ei pysynyt kasassa, maailma lakkasi olemasta. Oli vain suunnatonta ahdistusta ja kauhua että mihin maailma on kadonnut. Minä, kaverini ja koko todellisuus olivat vain kaukaisia legendoja joista minulla ei ollut enää mitään hajua. Sain jonkun ajatuksen pysymään sekunnin päässäni jonka jälkeen unohdin kaiken. Kaiken kukkuraksi koko sen illan oli kovempi jano kuin mitä olen ikinä kokenut. Join 5 minuutin välein, niin etten jaksanut juoda tai kusta vanhoja pois, mutta jano oli vieläkin sanoinkuvaamaton. Tärisin myös koko illan. Sain jotenkin kammettua itseni sängyntapaiseen n. 4 tunnin kolinoiden jälkeen, makasin patjalla täristen ja koettaen toivottomasti yrittää jotain mitä ympärillä tapahtui. Oksensin sinä yönä myöhemmin kaksi kertaa..

Tästä seurasi kuuluisa ah, niin ihana muskottidarra joka minulla kesti 4 päivää. Parina ensimmäisenä päivänä tunnit menivät yhtä nopeasti kuin minuutit, enkä tajunnut melkein mitään. Parina seuraavana päivänä sain ajatukset jo pysymään koossa, mutta olin älyttömän poissaoleva. Nukuin melkein kokoajan..

En tiiä voinko suositella tätä kenellekkään. En noin isoa annosta ainakaan. Ihan sairasta...

Tää on selvästi tosi henkilökohtaista shittiä koska X nauroi koko illan ja näki kuulemma hämähäkkejä ja skorpioneja lentelemässä ympärillä.
Eräs toinen kaverini joka veti n. puoli pussia (15g) näki kuulemma oransseja kiinalaisia, liiloja lintoja, muuttui itse muovailuvahaksi ja suli lattian läpi. :)

mouru
Karvakuono

Post by mouru » Thu 24 Mar 2011, 16:40

Tästä otin joskus nuorena innokkaana "trippailijana" ensimmäisen psykedeeli-kokemuksen. Oli kyllä hienoa. Ymmärrän kyllä miks porukka dissaa tätä, mutta kyllä tästä voi saada oikein mielekkään kokemuksenkin. :roll:

hälläväliä
Tuppisuu

Post by hälläväliä » Mon 28 Mar 2011, 18:04

Chronic123 wrote:Muskottipähkinä on minun mielestä kauheinta paskaa mitä oon kokeillu :heh: Siitä tulee vaan huono olo ja vaikee saada alas ku on niin pahan makusta :twisted:
Vähän samanlaiset kokemukset iteläkkin. Tuli vaan ihan helvetin huono olo, välillä oli kylmä ja välillä kuuma. Ei voinu muuta kun lattialla makailla silmät kiinni. Ehkä jotain pientä sekavuustilaa oli havaittavissa mikä kylläkin loppui komeean ja spontaaniin yrjökaareen. Pieni jälkipöhnä vaan jäi. Tai näin ainakin muistelen tilanteen menneen, aikaa tuosta on noin kymmenisen vuotta kummiskin. Kerta riitti mulle, voinpahan ainakin sanoa että "kokeiltu on" :down:

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 28 Mar 2011, 18:09

Ei sillä etteikö oikeitaki relaxantteja ois helppo hommata, mut oottako kokeillu 1-2 kpl pureskella? Ei lähe mitkään tripit, mut rentouttaa. Kokonaisia nyt siis tarkoitan.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 15 Aug 2011, 21:40

Itte oon syöny noita muskottipähkinöitä paljon. Niitä myytii jossai intian basaarissa joskus? Toimii aivan yyber hyvin.
Ne pitää syyä sillee että syö kunno aterian. Sitten noin 7kpl,pureksii ne suussa oikee pieneks silpuks. Sitten syö siihen päälle xanoreita. Ja nipsun ku syö päälle nii niistä saa hallut päälle. Olen tosissaa syöny monesti niitä. Jos ei syö ruokaa ennen ku syö pähkinät tulee maha ihan mega kipeäksi.
Vaikutukset. Se on kun känniversio pilvestä,silmät punasena ja nakillaan.. Seuraavana päivänäkin on sellanen olo ku herää että ois polttanu oikein kunnon paukut.
Ne jauhesetit mitä pussissa on ni niistä ei o mihkää. Ja hulluin juttu minkä oon huomannu niistä niin ne ei oikee kunnolla toimi jos ei syö xanoreita niitten kanssa.
Mutta tosissaa jos syö nipsuja/virtaa ottaa niitte kanssa nii on huiman hyvä juttu.
Itte ainaki tykkään muskottipähkinöistä. Niitä vaa pitää osata syyä "oikealla" tavalla tai ne ei toimi. Tai jos niitä syö liikaa nii lentää laatta.. Se 7kpl o iha maksimi mitä niitä kannattaa ottaa.
Muskottipähkinät :love:
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 15 Aug 2011, 21:42

Kasvoton wrote:mua kiinnostais koittaa toimiiks tää, mut en oo varma onks tää kokeilemisen arvosta..
nää teidän jutut on vähä ristiriitasii!
toisilla toimii, toisilla ei. toiset tykkää, toiset ei..

hmmm...

mua kyl huvittais!! ei kai siin mitään menetä? 8)

onko muuten jollain tullu niit näkökenttä juttuja, esim jotain mustii viivoi tj??
Joo,oon saanu iha kunno halluja niillä aikaan ku on ottanu essoja&viuhua niitte kanssa. Pelkät essotki riittää...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Hanky
Apteekki

Post by Hanky » Thu 18 Aug 2011, 23:47

Tää on niin kunnon paskaa etten sanois.. paskanmakusta ja ei tuu melkee mitää. En suosittele :mrgreen:

testeri420
OD

Post by testeri420 » Thu 29 Sep 2011, 21:08

hankyy wrote:Tää on niin kunnon paskaa etten sanois.. paskanmakusta ja ei tuu melkee mitää. En suosittele :mrgreen:
Valehtelet. Se ei maistu paskalta ku sitä noot kuitenkaa maistellu,vai? Kuten sanoin,pitää syyä kunno ateria niitä ennen, 7kpl naamariin,xanorit päälle ja jonku jäätelön sekaa sotkettuna syöt,tai yrität. Itte oon ostanu pussin ja mehua päälle vaan ku rouskutellu niitä.. Sitten noin 4 tuntia nii alkaa ekat vaikutukset ja 8 tuntia nii huomaat että mitäs nyt? Ja sitte kun se vaikutus ei tunnu loppuvan ollenkaan ja silmät on verenpunaiset.. Ylitte 7 jos menee ja syö nii voi tulla oireita... Kymmenen yli jos menee nii laatta lentää varmana.
Luuletko että oon niitä hupina syöny ja kuvitellu kaiken? Siis kaikki puistoreissut mitkä oon pähkinöissäni tehny niin ne koivut eivät oikeasti ole olleet suuria vihreitä istuvia nallekarhuja? Turhaa hommaa,höh,nyt olen surullinen, menit sitten ja tapoit pähkinät... 8)
Music is a saint.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Thu 29 Sep 2011, 21:17

Kasvoton wrote:mua kiinnostais koittaa toimiiks tää, mut en oo varma onks tää kokeilemisen arvosta..
nää teidän jutut on vähä ristiriitasii!
toisilla toimii, toisilla ei. toiset tykkää, toiset ei..

hmmm...

mua kyl huvittais!! ei kai siin mitään menetä? 8)

onko muuten jollain tullu niit näkökenttä juttuja, esim jotain mustii viivoi tj??
Ja joo,on tullu näkökenttäjuttuja. Sellanen oli kerran ku menin kaverin luo,niitä olin syöny ja mikkihiirinipsuja niin kaverin vessan seinät olivat vaalean punaiset ja niissä luikerteli erilaisia sinisiä kasveja. Se vessa on todellisuudessa valkoinen. Tuo on yks niistä parhaimmista mitä muistan.
On niitä muitaki,mielenkiintoista tosin että vain virtaa/nipsuja päälle vetämällä niistä sain ne kunnon hallut. Lähdin aina ulkoilemaan,johtuen varmaan siitä pirtsakasta... Mutta oli kyllä,nauratti vaan kaikki ja näkyy mitä sattuu. Mutta huonompi homma on vaan se että se tuppaa kestämään se pöhnä mikä niistä tulee.
Siis seuraava päiväkin vielä on sitä samaa pöhnää niinkuin kun kunnon lätkä paukut olis polttanut.
Ja ne nousut. Tuntuu koko ajan siltä vaan että polttais savuja jatkuvalla syötöllä eikä se tunne lopu vaikka haluis. Potkasin vaikka kivee maasta ni tuntui että olis polttanut 1g paukut. Siis känniversio pilvestä....tiivistettynä tämä.
Ps. eivät sula suussa...hohhoo..
Music is a saint.

Greenjacket
Karvakuono

Post by Greenjacket » Mon 29 Feb 2016, 16:05

Muistakaahan erotella kunnolla jos kokeilette.
Kyllä tuo ihan mukavasti näyttäisi etanoliin liukenevan elikkäs suodatatte sen jälkeen nesteen pois.
Kahvisuodatin käy mainiosti. Sen jälkeen saatte kyllä vielä alkoholinkin pois jos haihdutatte. Jäljelle jäävää ruskeaa mönjää voi sitten kapseloida tai sekoittaa ruokaan ja syödä. Mielestäni ei kovin kummoiselle maistu sinänsä. Hyvät olot ja ei toksista pähkinää. Melkeen puhtaan myristiinin voisi oikeastaan luokitella ekstaasin alkeeksi sillä itsessään myristiini hajoaa kehossa MMDA:ksi ja MDA:ksi... Rakenteeltakin hyvin samanlainen :left:
Hyvää psykedeelistä päivän jatkoa! :)