Muskottipähkinä

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Fri 16 Mar 2007, 00:53

Vitsit. On ollut jännää lukea näitä muskotti raportteja jotka eroavat omistani melko huimasti.

Itse olen aina ollut aika ihmeellisen "paskana" muskotisti. Fiilis ollut aina vähän, hhm, DXM + alko + hatsi tyylinen, mutta erittäin ulapalla aina oltu. Jopa visuaalista.

Inovix

Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti » Sat 17 Mar 2007, 00:15

Muskotista olen saanut yksiä parhaimpia euforioita, pistää endorfiinit ja serotoniinit jylläämään 8) ja sen kyllä huomaa vielä seuraavana parina päivänäkin --> menee ihan paskaks.. Mut kyl aina välillä.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Sat 17 Mar 2007, 01:19

Jeah. Toi 20g muskottia toi mulle huimausta päivän ajaksi (tähän mennessä) sekä jumitusta.MAHTAVA päihde. :? :D

E: Vaikka siis tää on ihan mukava olotila. Ei mitään erikoista vaan.
E2: Vaikutti varmaan toi etten ollu syömättä tai mitään. Ja söin ton 3 erässä. Pieniä taukoja noiden välillä. Saa nähä jaksaako tollasta enää.

jakoavain

Post by jakoavain » Sun 18 Mar 2007, 00:47

magiclymagical wrote:Jeah. Toi 20g muskottia toi mulle huimausta päivän ajaksi (tähän mennessä) sekä jumitusta.MAHTAVA päihde. :? :D

E: Vaikka siis tää on ihan mukava olotila. Ei mitään erikoista vaan.
E2: Vaikutti varmaan toi etten ollu syömättä tai mitään. Ja söin ton 3 erässä. Pieniä taukoja noiden välillä. Saa nähä jaksaako tollasta enää.
Unohda koko paska ja ole onnellinen ettet syönyt enempää

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Sun 18 Mar 2007, 16:46

Et huomannu lievää negatiivista sanomaa tossa tekstissä? :)

Selket
Karvakuono

Post by Selket » Sun 18 Mar 2007, 19:48

Mulla olis tuoreita pähkinöitä, onko ne vahvempia tms?
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.

jakoavain

Post by jakoavain » Sun 18 Mar 2007, 20:45

magiclymagical wrote:Et huomannu lievää negatiivista sanomaa tossa tekstissä? :)
Kyllähän siinä huomas ;)

Selket;

Näin oon ainakin asian ymmärtänyt.. ja varmaan menee paremmin alas :roll:

Selket
Karvakuono

Post by Selket » Mon 19 Mar 2007, 09:57

jakoavain wrote: Selket;

Näin oon ainakin asian ymmärtänyt.. ja varmaan menee paremmin alas :roll:
No joo.. niistä pitää jotenkin rapsuttaa se sisältö ulos, eh :lol:
Paljonko pitäisi sitten ottaa, onko kellään kokemusta?
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.

MinorShoe
Karvakuono

Post by MinorShoe » Mon 19 Mar 2007, 21:05

eräs muskottikokeiluni: 32g:n pussi santa marian muskottijauhetta. sen sekoitin pariin desiin vettä ja keittelin jotain tunnin. en tiedä mitä hyötyä keittämisestä oli koska söin kuitenkin koko moskan.

nauttimisesta jotain neljä tuntia huomasin että äänet kuulosti erilaisilta, hienommilta ja syvemmiltä. etenkin oma ääni kuulosti oudolta ja musiikkia oli kiva kuunnella.

viiden tunnin päästä päässä rupes vähän heittämään. muistan maanneeni lattialla ja pyöritelleeni päätä miettien 'oi tuntuisipa enemmän tältä'. varsinkin haukottelu ja pään kääntäminen yhtä aikaa tuntui jotenkin aivan ihanalta :D

kuuden tunnin päästä makasin sohvalla. suljin silmäni ja se sohva oli kuin laiva pahimmassa myrskyssä, keikkui ja heilui puolelta toiselle. olihan se jännittävää, mutta tuossa vaiheessa en enää toivonut tunteen voimistuvan. olo oli myös kauhean raskas: tuntui että jos taivutan pääni taaksepäin se repeää irti ja tippuu x) mutta se painavuuden tunne oli myös ihana, tunnosti että painuu sohvasta läpi!

kun siitä jonkin ajan päästä nousin ylös ja kävelin vessaan päässä rupesi pyörimään niin paljon että tuli huono olo ja alkoi oksettamaan. huono olo kuitenkin meni ohi kunhan vain makasi paikallaan eikä liikutellut päätä. siispä päätin ottaa oksennusämpärin varalta viereen ja mennä vain nukkumaan. en jaksanut sammuttaa mitään laitteita, telkkarit ja koneet jäi päälle. jossain vaiheessa yötä vaapuin sammuttamaan sentään musiikin.. ei siinä oikein jaksanut muuta kuin maata.

nukuin hyvin ja aamulla heräsin siihen mihin oltiin jäätykin: emmerdale pauhasi telkkarista! mikään pöhnä ei enää ihme kyllä ollut, tunsin oloni aivan normaaliksi, tosin olinkin nukkunut 15 tuntia.
outoja hippejä, ekstaasi trippejä

Kyz
Lepakko

Post by Kyz » Sat 24 Mar 2007, 14:09

oi Inovix kerro minulle onko normaalia kun toi muskotti sinoli härspäkän loppu tulos on tommonen epämääiräisen keltaista mössöä?? :idea:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sat 24 Mar 2007, 18:30

Jep! Se on sitä mitä pitääkin. Ainakin teoriassa. 5-metoksi-safroli on eteerinen öljy, eli siis tosiaan sellainen kellertävä öljy pitäisi olla siellä. :)

Inovix

panda
Psykonautti

Post by panda » Mon 26 Mar 2007, 11:38

itse itseäni korostaen lainaan itseäni eräästä toisesta muskotti-topicista.
tse muistan olleeni kolme päivää tiloissa... dosekin oli kyllä kaikkea muuta kuin inhimillinen. (2-3 pussia tai jotain sinnepäin) eka päivä meni selkeesti kuosissa, ekat tunnit oli ihan kivoja ja loppupäivä meni skitsoillessa. kaks seuraavaa päivää tuntu lähinnä psykedeeliseltä krapulalta.
maku sen verran järkyttävä, että edelleen meinaa kurkkia kun sitä ajattelee. sotkettiin k.o paska vielä johonki hevonvitun suklaavanukkaaseen, joka tehosti kuvottavaa tunnelmaa muutamalla potenssilla aivan uusiin svääreihin.
tosi kivaa...
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.

sublime
Rotta

Post by sublime » Fri 13 Apr 2007, 00:21

No johan nyt on helvetti :lol: Iltapäivällä söin ehkä joku 30 grammaa tyhjään vatsaan eikä oikeestaan mitään vaikutusta! Painoa mulla on noin 57 kiloa. Ehkä ei oo mun huume muskottipähkinä, ehkä ei kenenkään, mutta kyllä mä nyt jotain vaikutuksia olisin odottanut, tosiaan ihmetyttää, miten kukaan on voinut tästä saada oloja :roll: Turhaan lapioin sitä hiekkaa suuhuni...

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Fri 13 Apr 2007, 11:45

sublime wrote:No johan nyt on helvetti :lol: Iltapäivällä söin ehkä joku 30 grammaa tyhjään vatsaan eikä oikeestaan mitään vaikutusta! Painoa mulla on noin 57 kiloa. Ehkä ei oo mun huume muskottipähkinä, ehkä ei kenenkään, mutta kyllä mä nyt jotain vaikutuksia olisin odottanut, tosiaan ihmetyttää, miten kukaan on voinut tästä saada oloja :roll: Turhaan lapioin sitä hiekkaa suuhuni...
Kerrohan toimiko mitenkään, koska minä veikkaan, että saattoi toimiakin. :roll:

inovix

sublime
Rotta

Post by sublime » Fri 13 Apr 2007, 18:07

Inovix wrote:Kerrohan toimiko mitenkään, koska minä veikkaan, että saattoi toimiakin. :roll:

inovix
Joo, toimihan tuo :lol: Nukkumaan mennessä alkoi olla pientä huimausta ja musiikki kuulosti paremmalta, ei kuitenkaan mitään ihmeempää. No, nukahdin ja nukuin noin 12 tuntia, ja kun heräsin ja kävelin vähän matkaa, silmissä sumeni, en meinannut pysyä pystyssä ja korvissa kuului outo surina. Istuttuani hetken sain vietyä itseni keittiöön, jossa join vettä ja söin jugurttia, ja nyt helpotti sen verran että pysyn pystyssä... Olisi varmaan pitänyt syödä se ihan aamusta, kun mulla näytti kestävän hyvin kauan se vaikutuksen alkaminen, saatoin nyt nukkua parhaan kohdan ohi :roll:

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sun 15 Apr 2007, 22:50

Kannattaa syödä muskotti tyhjään vatsaan ja sitten 3-4h kuluttua syödä silleen kohtuullisen hyvin, niin pysyy jotenkuten voimissaa.

Kovin useat nukkuu sen hienon vaiheen yli. :lol: Tosin onhan se vähän karua herätä aamu 7 syömään 24g muskottia. :roll:

Inovix

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Sun 15 Apr 2007, 23:12

Inovix wrote:Kannattaa syödä muskotti tyhjään vatsaan ja sitten 3-4h kuluttua syödä silleen kohtuullisen hyvin, niin pysyy jotenkuten voimissaa.

Kovin useat nukkuu sen hienon vaiheen yli. :lol: Tosin onhan se vähän karua herätä aamu 7 syömään 24g muskottia. :roll:

Inovix
Hmm. Voisi nukkua viiden tunnin yöunet, herätä syömään muskotit ja sitten vielä pariksi tunniksi nukkumaan.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 16 Apr 2007, 23:32

Ite just nukuin ton vaiheen yli. Sen jälkeen 2päivää huimausta ja tosi säikkyä oloa. :P

Aamulla kaaduin sängylle kun silmissä sumeni aluksi. :)

Jussi
Apteekki

Re: Muskottipähkinä

Post by Jussi » Thu 28 Jun 2007, 13:06

Mä tässä meinasin tänään kokeilla muskottia.
Oon syöny 5 teelusikallista tota jauhetta eikä enempää pysty millään.
Pitää viel kattoo pystyykö, muuten jää kokeilut siihen.

Kai tää nyt kivempi huume on ku marzine? Sitäki oon kokeillu.

EDIT: Sain puol pussia syötyä ja tää alkaa kai jo vaikuttaa pikkuhiljaa. Aistit ainakin herkenty sillälailla että nyt vasta huomasin vichy pullon hiilihappojen kuplimisäänen. Ja kun kuuntelen 1200micsiä niin hymyilyttää ja päässä tuntuu joltain. :D

EDIT2: Hemmetti ku säikähdin! Alakerras kuuluu ku kissa rääkäs. Sit otin kuulokkeet pois ja sieltä kuulu kolinaa ja askelia lähemmäs.
Myöhemmin tajusin että kolina kuulu kuivauskoneista ja askeleen äänet kai musasta joka mulla jäi vissiin päälle kuulokkeisiin. :D Kissasta sit en tiiä.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

jakoavain

Post by jakoavain » Thu 28 Jun 2007, 14:21

Oikeasti, jättäkää nyt ihan kokeilematta koko paska. Turha vetää naamariin tollasta, ainoo mitä saat irti on se, että et pysty puhumaan, et pysty kävelemään, makaat vaan lattialla. Kehos painaa niin paljon että sormen liikuttaminenkin vaatii ponnistelua. Mahdollisesti oksennat.

Paskinta tässä on se, että sun mieles on normaali tilas. Vittu mitä paskaa :lol:

Oli helvetin hieno kokemus maata lattialla ja ymmärtää kaikki mutta ei voi vastata mihinkään.

Edit. Ainiin, taisin tänne jo postaillakkin :D

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Thu 28 Jun 2007, 14:27

Oon kyllä lukenu positiivisiakin kokemuksia. :?
Ja enhä mä koko pussia aio syödä.
No, kantapään kautta tämäkin sitten, niinkuin marzine. :D

EDIT Siitä on nyt kolme tuntia kun söin melkein koko pussin muskottia. Eikö mitään vaikutuksia.
Onkohan mussa jotain vika ku ei mitkään huumeet toimi kunnolla+

Sori kirjotusvirheet, näppiksenpatteri on loppu.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 28 Jun 2007, 20:13

Tais kumminki tulla jotain vai?

Kerro jos ei millään tavalla yksi pussi tuntunut missään. Haluun nähä sen.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Ahab

Post by Ahab » Thu 28 Jun 2007, 20:57

Niin. Jokainen on uniikki yksilö ja toisille jotkut aineet ei sovi ollenkaan kun toisille ne ovat jumalan kosketus.
Jussi monta grammaa lukee pussissasi olleen?

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Thu 28 Jun 2007, 22:08

23g siinä lukee. Yhdeksältä tuntu tettä olsi kännissä ja naurattaa aikalailla.

Ahab

Post by Ahab » Thu 28 Jun 2007, 22:39

Kyl 23g pitäs jo toimia. Siinä vaan menee yleensä ainakin se 5h et rupuu ees tuntumaa.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sat 30 Jun 2007, 14:37

Eipä se tainnu toimia, paitsi että koko eilisen päivän pyörrytti ja heikotti.

muskotti = PASKAA
marzine = PASKAA
alkoholi = PASKAA
nikotiini = PASKAA
imppaus = PASKAA
Kodeiini ei toimi
DXM ei toimi
Tizanidiini = Tylsää
Pujo, keltamo, absintti = Lol

Mitähän huumetta sitä pitäis kokeilla?
Saan kohta hbwr siemeniä ja syksyllä vois poimia sieniä.

spasm
OD

Post by spasm » Sat 30 Jun 2007, 15:18

Jussi wrote:Eipä se tainnu toimia, paitsi että koko eilisen päivän pyörrytti ja heikotti.

muskotti = PASKAA
marzine = PASKAA
alkoholi = PASKAA
nikotiini = PASKAA
imppaus = PASKAA
Kodeiini ei toimi
DXM ei toimi
Tizanidiini = Tylsää
Pujo, keltamo, absintti = Lol

Mitähän huumetta sitä pitäis kokeilla?
Saan kohta hbwr siemeniä ja syksyllä vois poimia sieniä.
Olen sinäänsä samaa mieltä, että nuo viisi ensimmäistä eivät ole niitä parhaimpia substansseja. Oletko dexmiä kokeillut useasti, niin että voit varmuudella sanoa että ei toimi?

hbwr ja sienet on imho molemmat aivan loistavia. Mutta kyllä niitä huumeita riittää. Ota iso annos happoa niin löytynee ainakin yksi aine joka ei ole "= PASKAA"
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

growy
Kameleontti

Post by growy » Sun 01 Jul 2007, 16:22

DXM ei toimi?niinku tossa jo kysyttyynki että ootko monta kertaa voinut sen jo todeta ettei toimi,ja mun on viel pakko kysyä:Millä annoksilla oot sitä ottanut?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Sun 01 Jul 2007, 21:17

Kokeilijalle joka väittää että DXM ei toimi, voi melko suurella varmuudella sanoa EVO; et ole ottanut tarpeeksi. Tämän syitä voi sitten tarkemmin pohtia: onko tehty jokin kotikemiaprosessi todella surkeasti vai onko vain nautittu annos ollut yksilölle liian pieni. Missään tapauksessa ei kannata kasvattaa annosta kovin paljoa, koska DXM:n annoksen vaikutusta kokemukseen voisi kuvailla jyrkän progressiiviseksi. Tämä siis olettaen, että annos ei ole ollut esimerkiksi 10ml Resilaria. :lol:
AD_HD @ synirc

oranssi
Tuppisuu

Re:

Post by oranssi » Mon 02 Jul 2007, 12:38

Ahab wrote:
Harold wrote:huomasin juuri, että muskottihan on maoi ja sehän on näin ollen hyvin vaarallinen esim. alkoholin kera nautittuna. dämn
Johan pomppas. Epäilen että mikään kovin vahva mao-estäjä se ei ainakaan ole koska olen aina voinut safkata tyramiini pitoista ruokaa muskotin päälle ilman ongelmia. Olisikos luotettavaa lähdettä tälle väitteelle?
Itseasiassa wikipediassa lukee että huhuista poiketen muskottipähkinä EI ole mao-i:
Wikipedia wrote:It is a common misconception that nutmeg contains monoamine oxidase inhibitors (MAOIs). This is untrue, however nutmeg should not be taken in combination with MAOIs
Kerran olen kokeillut, tämän jälkeen muskottipähkinän maku, haju, jopa maustepussien (kaikkien keltavihreiden Santa Maria -pussien) näkeminen on saanut pahan olon aikaan. :D Olin melkoisen kujalla kokeilusta, oksensinkin kerran, mutta varmaankin nukuin korkeimman huipun ohi... Seuraavana päivänä pöhnä, muistan katsoneeni Futuraman viidennen tuotantokauden putkeen kun en sängystä juuri ylös päässyt. Muutamasta jaksosta on pieniä muistikuvia, mutta suurin osa katsomastani ei ole muistissa ollenkaan. Kiva pikku pöhnä siis, olo oli väsynyt ja kummallinen, muttei kuitenkaan epämiellyttävä.
Inovix wrote:Itsellä on sinoli kohta kokonaan haihtunut ja sitten testailemaan kun on pokkaa... 8)
Rupesi kiinnostamaan tuo sun värkkäily kun lueskelin ketjun läpi, joko on testattu? :D