5-HTP ja Tryptofaani

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
doof
Kameleontti

Re: 5-HTP ja Tryptofaani

Post by doof » Wed 20 Jul 2011, 19:54

Onkoha tryptofaanin ja 5htp:n vaikutuksilla suurtakin eroa serotoniinin kannalta? Kaupasta kätevästi saa ostettua tryptofaania, mut oisko kannattavempaa alkaa käyttää 5htp:tä kuiteski?

Neste
OD

Post by Neste » Thu 21 Jul 2011, 00:11

Ymmärtääkseni 5-HTP:stä muuntuu suurempi osa serotoniiniksi (johtuen siitä että on lähempänä serotoniinia?) joten siinä mielessä parempi.

Nyt olen ottanut MDMA käytön jälkeen joka ilta ~200mg ennen nukkumaan menoa ja tulee nähtyä... öö.. trillerimäisiä unia :D Loppu viikosta kokeilen ottaa aamulla 100mg ja katson miten se vaikuttaa.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Sat 27 Aug 2011, 15:11

Olen ottanut tässä koemielessä parina aamuna aina 100mg 5-HTP:tä ja multitabsin (jossa mm. B6 vitskua), ja täytyy todeta että on auttanut selkeästi lievään ahdistukseen ja turhautumiseen jota meikäläisellä esiintyy yleensä alkusyksystä... jopa siinä määrin että jos olisin löytänyt 5-HTP:n kolme vuotta sitten en olisi ikinä suostunut syömään fluoksetiinia lääkärin määräyksestä.

Viestiä muokattu koska: -"EI kauppojen nimiä eikä kaupustelua." Luetaan ne säännöt! -Mode
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi » Mon 12 Sep 2011, 00:54

itsellä kans reilu kuukauden mittainen kuuri kokemus 5-htp:Stä..
hyvä aine kun olen kokeillut tosi monia ssri lääkkeittä.. eikä mikään ole tuntunut tehoavan kunnolla niin söin noita ja huomattavasti mieli ala koheni.. ja otin aina aamuisin sitä oli kapseleissa mis oli mukana b-6 vitamiiniä ja jonkun verran kait piristi mut en huomannut mitään mainittavaa saattoi olla placepoa.. mut kun meni samalla xanoria 2mg aamuisin niin se tais jonkin verran turruttaa muita tunteita..
kannabista olen poltellut aina päivittäin ja kuurin aikana huomasin et kannabiksesta sain paljon psykedeelisempiä kokemuksia..
mitä en oikeen niin voimakkaita ole kannabiksesta saanut.. joskus pelkäsin et psyykoosi puhkeaa ja musiikin kuuntelu muuttui
paljon hienommaksi.. en voi kyllä sanoa et johtuiko toi 5-htpstä vaimistä.. lisäksi yleensä olen syönyt tramlia yli 1000mg annoksilla ilman tolea et olen kunnon valve unet saanut aikaseksi mut 5-htp kuurin aikana sain hirveät valve unet jo 600mg annoksella.. kun joskus olen joutunut syömään parhailla 1600mg.. ja essojen tehoa noi ei omasta mielestä voimista yhtään mutta voi buustia paljon pitempiä
putkia essoilla.. ja laskuihin muutenkin hyvä aine.. lisäksi on kokemusta dxm + 5-htp kombosta mistä en voi sanoa juuta enkä jaata kun
potki todella lujaa ja todella pitkään omasta mielestä pitempään kun normaalisti.. oisko vaikuttanut jotenkin cxm muuttumiseen dxo.. mutu tietoa..
olisi vielä 60 kapselia jäljellä mut olen hukannut ne :shock:

Joumän
Psykonautti

Post by Joumän » Thu 06 Oct 2011, 21:40

Aloitin tuossa maanantaina taas kahdenkymmenen päivän 5-HTP kuurin. Valmistaja on Vida, ja syön siinä samalla L-Tyrosiinia tarkoituksena lievittää jo vuosia jatkunutta dystymiaa ja sosiaalisiin tilanteisiin liittyviä, tosin melko lieviä/keskitason ahdistuksia. Elikkä annoksena on 2x 100mg 5-HTP . Ensimmäisenä ja toisena päivänä tuotti vähän samankaltaisia viboja kun SSRI-lääke sitalopraami aikoinaan ekana päivänä, eli kyllä sen tunsi miten aivoissa tapahtui jotain mutta juuri niin heikosti vain että sen kykeni vain huomaamaan. Huomasin myös että pientä leukalukkoa myöskin havaittavissa?? Muita aineita en näinä päivinä käyttänyt kuin näitä kahta ja nikotiinia. Helpotti kyllä oloa hieman, ja jotenkin lievästi lykki maanisuuteen. Sai keskittymään pois ahdistavista ajatuksista, mutta ei poistanut niitä kuitenkaan. Tuli kun oli tullakseen. Huomaa kyllä miten serotoniinipitoisuus nousee, mutta ikäänkuin homma jää puolitiehen. Ehkä on geeneissä vahvat MAO-ominaisuudet tai takaisinotto tms.

Kanssa yks juttu mistä pystyy huomaamaan että kyllä tuo jotain tekee, on se miten tämä vaikuttaa uniin. Saanut viime öinä olla aika psykoosinomaisissa unissa. :)

- Päivä lähtee käyntiin paremmin
- Tasaa oloa ja auttaa keskittymään paremmin
- Lievittää pienissä määrin ahdistusta
- Ohjaa välillä lievästi maanisiin fiiliksiin, puheripuli
- Hymyherkkyys alenee, huumoripitoisia juttuja
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan

anomaali
Psykonautti

Post by anomaali » Sun 09 Oct 2011, 19:49

En ole näitä pitkään aikaan syöny mutta aihe on noussut uudelleen ajatuksiin kun on vuosien varrella kertynyt enemmän ymmärrystä aineenvaihdunnan monimutkaisuudesta. Kokeilin vuonna 2007 Tryptotabseja ja silloin siinä paketissa sanottiin että se on ainoa valmiste, jossa on mukana välttämättömiä aineita kunnolliselle imeytymiselle ja täydelliselle tryptofaanimetabolialle. Lähdin googlettelemaan että löytyykö tuotetta edelleen ja onhan sillä näköjään ihan omat kotisivut:

http://www.trypto-tabs.fi/tryptotabs_tuotteet
Ainesosat:
L-tryptofaania 220 mg
L-glutamiinia 100 mg
L-tyrosiinia 80 mg
Magnesiumia 100 mg
B6-vitamiinia 10 mg

Näin Trypto-tabs vaikuttaa:

Tryptofaanista syntyy serotoniinia, eli hermoston välittäjäainetta. Tryptofaani muuttuu serotoniinin kautta myös melatoniiniksi.

Tyrosiini on aminohappo, joka edistää tryptofaanin toimintaa auttaen sen kuljetuksessa. Tyrosiinista muodostuu lisäksi hermovälittäjäaineita (dopamiini, dopa, noradrenaliini, adrenaliini), joilla on oma tärkeä vaikutuksensa.

Glutamiini on yhteydessä keskushermostoon ja aivoihin. Se on yksi harvoista veri-aivoesteen läpäisevistä aminohapoista ja tärkeä välittäjäaine GABA:n tuotannossa. GABA on keskushermostoa rauhoittava välittäjäaine.

B6-vitamiini on tärkeä mm. tryptofaanin hyödyntämisessä.

Magnesium on keskeinen hivenaine aminohappojen hyväksikäytölle.
Tottakai voi olla että noita muita aineita saa jo ihan tarpeeksi ravinnossa mutta hyvä silti tiedostaa niiden rooli.

tsundere
Lepakko

Post by tsundere » Sun 09 Oct 2011, 20:30

söin tätä noin 6 kk 100 mg päivittäin, ja en huomannut oikein minkäänlaisia vaikutuksia mihinkään suuntaan. yleensä oon aika herkkä kaikille lisäaineille, mutta tää ei mulle tehnyt sitten yhtään mitään.
vastatkaa vihaan rakkaudella

Grower
Lepakko

Post by Grower » Tue 11 Oct 2011, 14:42

5-HTP laittaa kyllä mielialan todella positiiviseksi jos on alakuloa. Ainoa huono homma tässä omalla kohdallani on se että pahentaa melko rankasti adhd-oireita.

Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer » Wed 09 Nov 2011, 23:55

huomenna hakeen 5-HTP postista. saa nährä mitä aine sanoo. Tryptofaani ei toimi millään tapaa

MantaRay

Post by MantaRay » Fri 02 Dec 2011, 14:41

Joumän wrote: - Ohjaa välillä lievästi maanisiin fiiliksiin, puheripuli
- Hymyherkkyys alenee, huumoripitoisia juttuja
Nämä samat "oireet" tulee mullakin aina välillä esille tätä nauttiessa :D Välillä saa kuulla kommenttia "että miten jaksat olla koko ajan noin iloinen" jne.
Mut noi maaniset fiilingit on tosi tuttuja joo ;)

Itsellä tätä Suomen kosten syksyn tuomaa "masista" hoidettu nyt 100mg:llä 5-htp:tä joko aamulla tai illalla erittäin vahvan b-monivitamiinikapselin kera. (b-1 100mg, b-2 100mg, b-3 100mg, b-6 100mg, b-12 100 mcg)

aika jännä kun ennen en pystynyt 5-htp:tä iltaisin ollenkaan ottamaan, kun tuntu siltä että nukkumisesta ei tule sitten mitään, niin nykyisin tuo 100mg tuntuisi jopa parantavan unen syvyyttä erittäinkin paljon. Ilmeisesti jonkinlaista tolea muodostunut?

Serotoniini on suoraan yhteydessä melatoniiniin, mikä luultavasti selittäisi tätä ilmiötä jollain tavalla.

Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse » Thu 08 Dec 2011, 19:52

Tänään hain postista 5-HTP purnukan, ei mtn vaikutusta mihinkään suuntaan vaikka otin kolme... No taidan tietää mistä johtuu, syön ohessa haloperidolia joka laskee serotoniinitasoja. [ot]Olisi senkin 20e voinut sijoittaa vaikkapa kukkaan, tosin sekään ei oikeesti sovi mulle, tulee hirveet sydäntykytykset :shock:[/ot].

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 08 Dec 2011, 21:08

No ei tästä kyllä mitään "vaikutuksia" kannatakkaan todellakaan hakea, eiköhän kyse oo kuitenkin hienovaraisemmasta ja pitkäaikaisemmasta mielialan säätämisestä...

Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse » Thu 08 Dec 2011, 23:02

nyt alan nipottaa...

[ot]Ai millasta, muak tarkotit? Ajattelin vaa ilmottaa etrei mula ainakaa vaikuta, niinku jioiillai vaikuttaa heti. Ja kukasta mun syke nousee oikeesri 200 mittarilla otettuna oienenstäki hitistä.[/ot]

sori kirjotusvirheet, en jakssa korjata.

Feya
OD

Post by Feya » Wed 14 Dec 2011, 14:58

Keväällä Amerikassa majaillessani kristallimadmaa tuli käytettyä aika usein, 2-3 kertaa viikossa, joten otin tavaksi napsia 200mg 5-HTP:tä aina tripin jälkeisenä iltana. Tuntui kyllä, kuin serotoniinitasoni olisivat palautuneet ennalleen nopeammin, mutta vaikutus oli sen verran mieto, että on vaikea sanoa, oliko se placeboa vai ei.

Mutta en toisaalta tiedä onko sillä edes väliä - meidän mielemme pystyy uskomattomiin asioihin, ja jos sen saa huijatuksi olemaan onnellisempi ja pirteämpi parilla hassulla pillerillä, niin mikäs siinä. :D

MantaRay

Post by MantaRay » Fri 16 Dec 2011, 14:07

Mulla käy nykkysin niin, että välillä kun ottaa ennen nukkumaan menoo 100mg nii aamulla on silmät ihan punaset. Kaverit heittävät aina läppää siitä kuinka olen taas muka pilvessä vaikken edes kukkaa polta.
Aika jännä...

Psykoverse
Karvakuono

L-tryptofaani ja melatooni

Post by Psykoverse » Mon 26 Dec 2011, 21:18

yks tyhmä mut mua todella paljon vaivaava kysymys, postasin suomi24:ään mut siellä ne mitään osaa, ku en kehannu tännekää laittaa mut joo :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

en tiiä kuuluisko tää melatoniini vai tähän ketjuun, mut laitoin kuitenki tänne, onko l-tryptofaanilla ja melatoniinilla ristitoleranssia, eri aineita mut toinen muuttuu melatoniiniks????

:roll:

MantaRay

Re: L-tryptofaani ja melatooni

Post by MantaRay » Tue 27 Dec 2011, 21:01

cannabisti wrote:yks tyhmä mut mua todella paljon vaivaava kysymys, postasin suomi24:ään mut siellä ne mitään osaa, ku en kehannu tännekää laittaa mut joo :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

en tiiä kuuluisko tää melatoniini vai tähän ketjuun, mut laitoin kuitenki tänne, onko l-tryptofaanilla ja melatoniinilla ristitoleranssia, eri aineita mut toinen muuttuu melatoniiniks????

:roll:
Eihän tässä kysymyksessä ole mitään noloa :)
Mutta ainakin näin itsemietiskeltynä niin en usko, että trypton ja melan combokäytöllä on mitään merkittävää "ristitolea".
L-Tryptofaani->5-htp->serotoniini-> Melatoniini
Jos kehollasi ei ole tarvetta esim. melatoniinille niin kehosi ei tietääkseni ala syntetisoimaan l-tryptofaanista melatoniinia niinkään. Synteesin luulisi jotenkin hidastuvan/pysähtyvän serotoniiniin.
Musta on ihan turvallista ottaa esim l-tryptofaania päivällä, kunhan et ota melatoniinia trypton kanssa illalla ennen nukkumaan menoa.

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Wed 27 Nov 2013, 18:01

Onko kellään tullut ongelmia tryptofaanin tilaamisen kanssa ulkomailta? Suomessa terveysbutiikkien hinnat ovat niin päätähuimaavia että mielummin tilaisin Suomen ulkopuolelta. 5-HTP löytyy lääkeluettelosta, joten sen tilaamisesta voi tulla seuraamuksia. Mietin vaan että voiko tullissa olla niin natsimeininki että katsoisivat tryptofaanin olevan samaa kastia 5-HTP:n kanssa?

Lueskelin hieman MDMA:n neurotoksisuuden vähentämisestä/estämisestä ja opin että mm. 5-HTP:n ja ilmeisesti myös L-tryptofaanin ollessa antioxidantteja ja serotoniinibuustereita, ne ovat ideaali täsmälääke tehokkaasti ehkäisemään MDMA:n neurotoksisuutta jos niitä nautitaan samaan aikaan. Nään tämän omalla kohdalla melko tärkeäksi ominaisuudeksi koska ilmeisesti omaan jonkin tasoisen luontaisen toleranssin MDMA:han ja sopivat kertadoset itselleni ovat jossain 300mg paikkeilla.

E: Vastaan omaan kysymykseeni. Kysyin asiasta suoraan tullilta ja sain vastauksen että tilaaminen ulkomailta on sallittua koska L-tryptofaani on aminohappo, eikä tulli valvo aminohappojen yksityistä maahantuontia.

Neste
OD

Post by Neste » Thu 09 Jan 2014, 02:33

Drawsku wrote:Mietin vaan että voiko tullissa olla niin natsimeininki että katsoisivat tryptofaanin olevan samaa kastia 5-HTP:n kanssa?
Ainakin tutkareiden kanssa menetellään näin. Käytännössä tulli voi takavarikoida ihan mitä haluaa.

edit:
Drawsku wrote:Suomessa terveysbutiikkien hinnat ovat niin päätähuimaavia että mielummin tilaisin Suomen ulkopuolelta. 5-HTP löytyy lääkeluettelosta, joten sen tilaamisesta voi tulla seuraamuksia.
Siis häh.. jos sitä saa ilman respaa niin voit tilata ulkomailta.

Mulla ei kyllä ole mitään käsitystä onko 5-HTP listoilla vai ei. Kaikki vitamiinit, luontaistuotteet ym. on kyllä tullut aina tullista läpi kun on isosta lafkasta tilannut.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Skullguy
Tuppisuu

Post by Skullguy » Wed 22 Jan 2014, 20:00

Halusin vain kiittää teitä tästä ketjusta. Ollut serotoniinivajarit jo kuukauden päällä eikä mistään tuntunut olevan apua, tämä topikki oli illan pelastus! Tuli tilattua yksi puteli Hulda Clarkin L-Tryptofaania ja kohta apteekkiin hakemaan Beko Strongia kylkeen kaveriksi niin eiköhän ala sujumaan. Tulen ilmottelemaan sitten miten toimii ja auttaako deksmeilyn kanssa. :)

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 23 Jan 2014, 15:55

Tässä löysin hyvän suomalaisen yrttimestan!

Ei Mainosteta kauppoja foorumilla!!! -Mode

Löytyy aikalailla monenlaista yrttiä.
Helvetti KAPSELIKONE JA KAPSELEITAki ... :)
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Skullguy
Tuppisuu

Post by Skullguy » Thu 30 Jan 2014, 19:51

Morjens!
Tossa viikko takaperin saapui postissa Tryptofaanit ja niitä olen nyt popsinut 2-3 kapselia päivässä. Sellaista about 1500mg annosta korkeintaan. Kun niitä alkoi popsimaan niin huomasin, että niistä tulee pieneen "pöhnään", sellanen vähän uninen ja outo fiilis. Ei oikein muistikaan tykännyt. Nyt kun niitä on kuitenkin syöny jo useamman päivän ei niistä enää samankaltaista fiilistä tuu, en tiedä sitten jos se serotoniinitasojen palautuminen jotenkin oireili vaan tuollaisena olona. Deksmeilyyn en oo kyllä sillä huomannut olevan suurta eroa, tripit kestää ehkä vähän pitempään, muttei merkittävästi. Unentuloon se on kyllä auttanut, alkaa olla jo ikäväkin sitä että pystyi valvomaan. Tosin kun kaks pulloa deksmiä otin tässä pari päivää sitten niin valvominen kyllä onnistui vähän liiankin hyvin.

Velho
OD

Post by Velho » Mon 16 Jun 2014, 12:37

Juurikin kelasin tänää bussissa et oiskoha mitää iloa ottaa essojen päälle esim L-Tryptofaania? (jota omistan purkillisen)
ja onko 5-HTP tuotteisiin järkeä törsätä rahoja jos kerran ovat niin mietoja mutta pitää varmaan ottaa ite selvää tuosta dosesta sun muusta. Mietityttää vaan se serotoniini syndrooma mikä ei kuulemani mukaan ole mikään ihanteellinen kokemus ja se voi viedä hautaan siltä osin.
Mietin tossa et meneekö jonkinnäköne järjestys näissä et L-Tryptofaani->5-HTP->serotoniini vai oonko iha hako teillä? Itse oon myös hyomannnu et tois L-Tryptofaani on silleen monikäyttöstä et päiväs aikaa otettuna tuntuis nostavan vireystilaa ja taas illalla ennen nukkumaan menoa helpottais nukatamista :up:
tietenki useamman yrtin teetä nautittua kupposen ja tää tee sisältää mm. humalaa,sitruunamelissaa,appelsiininkukkaa,lehmuksenkukkaa,poimulehtilaventeli ja tähäbn sekotan tätä toista yrtti sekotusta joka sisältää kanelia,honeybush,sitruunamelissa,valeriana. ja hyvin helposti tuntuis saavan unen päästä kiinne
mut tosin sit on noita ei luontaisia lääkkeitä kuten ketiapiini,mirtasapiini,hydroxyzin pää piirein nuo menee myös tohon nukkumiseen ja se L-Tryptofaani :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Fri 26 Jun 2015, 17:21

Olen kuullut tarinan, missä pari tyyppiä oli syönyt 5-htp:tä koko viikon ja ennen kohtuu ison mdma-annoksen nauttimista vielä ottanut 5-htp:ta. Oli kuulema tullut serotoniinisyndrooma josta aiheutui kuumia ja kylmiä aaltoja, rajuja mielialan heittelyjä yms moskaa. Itse joskus kokeillut ottaa ashwagandhaa ennen mdma:n ottamista, mutta en tiiä vaikuttiko se hirveesti. Enää en sitäkään uskaltaisi tehdä, ainakaan juuri ennen mdma:n ottamista.

5-htp näköjään on joutunut lääkeainelistalle. Mitä jos tilaan sitä verkkokaupasta ja se jää tulliin niin tuleeko siitä sakkoja? Mun mielestä ihan perseestä, että kaikki luontaistuotteet kielletään, mutta kuitenkin kaikenmaailman kusetuslääkkeitä määrätään melkein mihin vaan. Keksitään uusia tauteja ja sairauksia ja niihin lääkkeitä jotka vaan pahentaa tilannetta.
4:20pm

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Sat 27 Jun 2015, 15:06

STRN wrote:5-htp näköjään on joutunut lääkeainelistalle. Mitä jos tilaan sitä verkkokaupasta ja se jää tulliin niin tuleeko siitä sakkoja? Mun mielestä ihan perseestä, että kaikki luontaistuotteet kielletään, mutta kuitenkin kaikenmaailman kusetuslääkkeitä määrätään melkein mihin vaan. Keksitään uusia tauteja ja sairauksia ja niihin lääkkeitä jotka vaan pahentaa tilannetta.
Itse tilasin menneellä viikolla suomesta 5-htp:tä ja L-tryptofaania sekä b6 vitamiinia. Ei ongelmaa. Ulkomailta en viitsisi ja miksi niin tekisin kun sitä saa lintikodostakin. :up:

pallokorva

Post by pallokorva » Sun 04 Oct 2015, 03:49

STRN wrote:Olen kuullut tarinan, missä pari tyyppiä oli syönyt 5-htp:tä koko viikon ja ennen kohtuu ison mdma-annoksen nauttimista vielä ottanut 5-htp:ta. Oli kuulema tullut serotoniinisyndrooma josta aiheutui kuumia ja kylmiä aaltoja, rajuja mielialan heittelyjä yms moskaa. Itse joskus kokeillut ottaa ashwagandhaa ennen mdma:n ottamista, mutta en tiiä vaikuttiko se hirveesti. Enää en sitäkään uskaltaisi tehdä, ainakaan juuri ennen mdma:n ottamista.

5-htp näköjään on joutunut lääkeainelistalle. Mitä jos tilaan sitä verkkokaupasta ja se jää tulliin niin tuleeko siitä sakkoja? Mun mielestä ihan perseestä, että kaikki luontaistuotteet kielletään, mutta kuitenkin kaikenmaailman kusetuslääkkeitä määrätään melkein mihin vaan. Keksitään uusia tauteja ja sairauksia ja niihin lääkkeitä jotka vaan pahentaa tilannetta.
5-HTP pitäis olla 12h ilman ennen ja jälkeen rollauksen.

Mulla on tätä vieläkin. Empä osaa sanoa että auttoiko vai ei. Tuli viime vuonna hommattua kun ensimmäisen kerran kokeilin mämmiä (esson muodossa) ja oli se masennus siitä päällä.

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Thu 14 Apr 2016, 06:15

Mites pirin kanssa 5-HTP?

Otin eilen 100mg 5-HTP:tä B3:sen kanssa, mikä on puolittumisaika 5-HTP:llä?

Niin eli boostaako hyvällä tapaa pirin kanssa, vai suositteletteko, että en ota samaan aikaan (haittavaikutuksia?)?
*** Anonyymi Huumeblogi: http://psykeanonyymi.wordpress.com/ ***
*** Anonyymejä Huumevlogivideoita yms: http://vimeo.com/psykeanonyymi ***
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Tue 07 Jun 2016, 10:53

Heh, luin ekoja postauksia vähän ennenkun päätin kirjoittaa ite tänne. Lasipallo oli sanonut että 5-htp ei ole kovi terveellistä tavaraa. Niiiin onko sitten huumeet terveellisiä? Jos kerran vetää huumeita niin miksei 5-htp sillointällöin? Ite ottanu maanantaisin ja tiistaisin sitä superfoodien kanssa kun on ottanut mämmiä viikonloppuna ja ihan kivaa on ollut mennä nukkumaan ja uni tullut helposti. Mieliala on noussut, mutta ei se sitä masennuksen aiheuttajaa ole poistanut. Vatsa tosiaan menee ihan sekaisin siitä. Sen takia en syökään sitä kuurina ja onhan se kallistakin vielä. 100mg isompaa annosta en uskalla ottaa. Jos mä visuaaleja haluan niin kyl luulis jostain muustakin niitä tulevan.
Ite en buustailis luonnontuotteilla hirveesti huumeita. Ainoo poikkeus on kun jos mämmi ei oo toiminu tarpeeks niin raakakaakaota vaan kunnolla nii johan alkaa toimimaan :D
4:20pm

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Tue 10 Jan 2017, 21:47

Itseäni vaivaa keskivaikea masennus ja viikon käyttänyt mäkikuismaa siihen.

Onkohan 5-HTP + mäkikuisma käypä yhdistelmä?